İyi Dileklerimle III.
Kapıyı açtı ki gözü seni arıyor Talha
Yok dedim.
O Almanyalar da. Ordan Fransalara geçeçek, ordan da ben adını bi türlü diyemiyorum kız valla bi Çekiliyor, bi çekilmiyor sen anla artık işte.
İnandı gibi Talha.
Senin yolladığın paketleri sorarsan, onlar arabada hâlâ...
Kedim de maaşallah benden önde.
Doğru odadaki çekyatın üstüne, bi fırladı, bi attı ki kendisini. Bi yayıldı ki sorma. Korktum, minnoş küçük, koltuk eski mi eski. Her yanı kırk dökük, içine düşse canı acır. Aman yarabbim ben ne yaparım o zaman Talha.
Kahve bekledim. Şöyle bol köpüklü. Ya da nessscafe sütlü mü sütlü dedim. Ha süt yoksa crema da olabilir dimi Talha anam babam bu kadında tık yok.
Sen bunca yıl bu kadınla mı evli kaldın? Ayyy vah vah vah, yani ne desem ki sana.
Şimdi ben olsam, yani bu ev bizim evimiz olsa biliyorsun dimi?
-ne içerdiniz?
-hangi marka kahve seversiniz?
-kahvenin yanında ne alırdınız?
-koltuğunuzu denize doğru mu, göle doğru mu içmek istersiniz?
-bayana istediklerini getirin. Derhâllll.
-değil mi Talha?
Bi de ne dese beğenirsin hayatım.
-özür dilerim, eve kahve alacak paramız yoktu.
Yalancı kadın.
Benim minnoş kedim onun yalanını hemencecik ortaya çıkardı. Evinde bir çekyat dolusu kahvesi vardı hayatım. Çekyatın kırık yerine düştü, biz onu çıkarmak isteyince gördük. Ben de kızdım, yolladığın hiç birşeyi ona vermedim. İyi ettim değil mi hayatım.
Sen beni dinlemiyor musun Talha ?
Ne yani Talha yoksa ben boşuna mı konuşuyorum, bana inanmıyor musun ?
Gördüm diyorum sana. Bir çekyat dolusu kahvesi vardı o kadının.
Sen ne diyorsun Talha ?
Nasıl yani... Bütün adıma yaptıkların sahte miydi yani? Oyun oynama benimle... Kedime bak, o bile senin yüzüne şaşkın şaşkın bakıyor Talha. Beni bırak, o ne yapacak ki şimdi.
Kimin koluna girip gidiyorsun, bekle beni Talha... Dursana Talha.
öyküsatıcısı2013Davidoff
YORUMLAR
Bazen tek bir kelimeden tek bir duygudan çıkıp yola şiirle kesişen bir mecra ve oradan bir öyküye uzanmak ve kıyısında iken tekrar uçup konmak başka bir çiçeğe. Evet, kesinlikle bir çiçek bahçesi bizlerin uçuşup durduğu. Yoksa yazılarımızın ömrü de bir günlük mü o kelebek misali...Hayır, hayır zaman mefhumu yok kelimelerde zira bizden bir parça, ruhumuzun eşkali, bizi biz yapan neyse zaten satır aralarında gizli ve biz bunu okuyucunun gözüne sokuyoruz hem de büyük mutlulukla.
Bu bahçenin en güzel çiçeklerinden biri olan sevgili dostuma yürek dolusu tebriklerimi bırakıyorum sayfasındaki konukluğum neticesinde. Tabii ki eşliğinde sevgimin...
dedem......talha.... hepsine bağımlılık yarattın....dedemi biraz boş veriyor gibisin....haaa unuttum sen öykü satıcısı idin....ben dedemden bir fasikül daha alabilirmiyim.... sağol üstü kalsın.... saygılar sevgiler davi...
Davidoff
Nasıl bu kadar içten yazabiliyorsun
Çok güzeldi Davidoff
Kutluyorum sevgilerimle
Davidoff
:)
Seval Doğan
:))