- 628 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türk'lük ve Türk tarihi kısa
Türk’ün tarihi güzeldir.Türk’ün tarih karşısında anlı ak dır.Dünya tarihindeki en büyük medeniyet türklerdir.Zira batının
bir medeniyeti yoktur.Asırlar boyunca Sömürgecilik ile geçinen toplumlar ne yazık ki bize medeni olarak sunuluyor YAZIK!!!
Bizler için on altı kez devleti yıkılmış on yedinci kez devlet kurmuş diyorlar.
Bu asılsızdır.
Anadoluda kurduğumuz ilk türk beyliği olan Danışmentliler ile Türkiye cumhuriyeti arasındaki tüm türk devletleri
kendilerini şartlar gerektiği için yenilemiştir.
Osmanlı imparatorluğu yıkılmamıştır.Fakat İç meseleler nedeniyle Diğer devletlerden de geri kalması sebebiyle
Yenileme ihtiyacı duymuştur.
Türk milleti 1080 yılında içinden bir kahraman cıkarmış ve ilk türk beyliğini Danışmentlileri kurmuşsa;Osmanlı imparatorluğunun
çağın gerisinde kalması sebebiyle içinden Bir kahraman Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK’ü çıkarmayı bilmiştir.
M.Kemal Atatürk Türk toplumunun tarih boyunca yaptığını yani milletini arkasına alarak milli mücadeleyi başlatmış ve
Türkiye Cumhuriyeti Devletini kurmaya mavaffak olmuştur.
Tarih boyunca Türk toplumları insanlığa karşı hep adaletli olmuştur.Adalet güçlü olanın,Söz sahibi olanın insiyatifindedir.
türkler Tarih boyunca dünyaya adalet ile Hükmetmişlerdir.
Türk toplumları üzerinde tarih boyunca oyunlar oynanmıştır.
Türkiyenin iç meseleleri ile uğraşması ve gelişmesi engellenmiştir toplumumuz suuni konular ile
boğulup asıl uğraşması gereken konulardan alıkonulmuştur.
Bunların başlıcaları;
Ermeni meselesi ve
Kürt meselesi dir.
Türkiyenin böyle meseleleri yoktur bunlar tamamen uydurma senaryodan ibarettir.
Türkiye bölgesinde örnek ülkedir.Hem müslüman hem Cağdaş bir Toplum yapısına sahiptir.
Bu iki temel unsurun birlikte bulunduğu başka bir ülke yoktur.
Fakat bu iki temel unsur farklı yorumlandığı için iki zıt kesim oluşmuştur.
Müslümanlık:Kişi ile allah arasında ibadet,Kişi ile toplum arasında bağdır.
Çağdaşlık ise:modern toplumun kültürel,siyasal,hukuksal ve bilimsel bir çok eylemi barındıran yapıdır.
Önemli olan ise çağdaşlık ve din arasında bağlantı kurabilmektir.
Dünya üzerindeki bütün çağdaş toplumlar herhangi bir dinle bağlantıldır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.