- 626 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
VE BİZ MİLYONLARCAYIZ... Tarih boyunca da milyonlarcaydık....
Asla ve asla sönmeyecek ..Türk adı, Anadolu coğrafyası ile sınırlı değil, hiç bir zaman da olmadı...
Bu gün meydanlarda ULUSALCI, MİLLİYETÇİ, SOSYAL DEMOKRAT, MİLLİYETÇİ MUHAFAZAKAR, VS.. sıfatları üzerlerine yapıştırıp, naralar nutuklar sallayan ROZET efendilerinin borularının öttüğü zamanlarda yayınlanan AZARBAYCAN dergisi, yasak yayınlardan ve yakalandınmı vay haline idi....
Eskiden neler gördük demek için vermiyorum bu örneği elbette... Yalnızca, toplumsal hafıza ve ders çıkarma hassasiyetimizin olmasına vurguda bulunmak istiyorum.. Bunlara rağmen, " küçük adımlarla", ama hiç sapmadan doğru yolda yürümenin kazanımları büyük oluyor.... OLDU VE OLACAK TA....
"Etrafımız düşmanlarla çevrili, dünya bize düşman" ideolojisi yarar sağlamıyor. Herkes bize bayılıyor saflığı da öyle... Evet denge....Başkalaşarak değil, daha fazla biz kalarak...
Ne kadar şanslı olduğumuzu bir görebilsek....OKU, ÇALIŞ, SEV, ADİL OL.. emirlerini nezaketle tebliğ eden bir peygamberin ümmetiyiz, ki, " ilim mü’minin yitik malıdır" diyen Fahr-i Kainat (SA.) Efendimiz...Yüzyıllarca birikmiş, dalınca çıkmaya ömür yetmeyecek kadar, medeniyet deryamız,..Bir de Gazi Mustafa Kemal ATATÜRKÜMÜZ VAR....Her devrin baş belası emperyalizme, her devirde onurlu ve hakça başkaldırımız var,...yine olacak...Mücadelemiz var,...yine olacak...Barışlarımız var,...yine olacak...
Küçük ve küçümsenen adımlar ama koparılmış YÜKSEK İDEALLER VAR UHDEMİZDE,...YİNE OLACAK...VE BİZ MİLYONLARCAYIZ...
Tarih boyunca da milyonlarcaydık....Irkını öne sürerek edebiyat yapanları, insanlık tarihi konusunda araştırmaya davet ediyorum...
Türk nereden başlar, bu gün kendine milliyet atfederek Türk’ e zülmetmeye tevessül edenlerin soy ağacı nereye uzanır,... Ve Türk bin yıllar boyunca tarihin akışında nasıl rol oynamıştır...?
Bu bizim gururumuzu okşayabilir ama atalarla övünmek te bir yere kadar.... Huzur-u Mahşer de övündüğümüz atalarımızın yüzüne bakamamak ta var...Biz ne yapıyoruz, ne yapacağız...önemli olan bu....Bildiğim bir şey var ki; burada ve eminim özel yaşantılarımızda iyi bir şeyler yapıyoruz.....İyi bir şeyler yapan pek çok insan gibi....
SELDA İYİEKMEKÇİ
YORUMLAR
Canım benim diyorum cünki içten derin izler taşıyan özve öz bir yazıydı okurken şöyle tarihin tozlu raflarınına gider oldumki özümüzü hatırlamak vede geleceğimize aydınlıkla bakmak birlikte bir ulus olarak oysaki bizim ruhumzda herzaman birlik beraberlik ruhu hala hasıl olmakta kim nederse desin içten bir seslenişti yazan o güzel kalemi yürekten kutlarım sevğilerimle ........................iyiki varsınız var olmak herzaman düşmana korku salmıştır :)))))))))