Sevdiğim...
Merhaba Sevdiğim,
Özledin biliyorum ama diyemezsin ki sen özledim diye. Yediremezsin gururuna bunu. Giden sendin, dönen sen olamazsın. Onun için ben yazıyorum. Çok özledim çok özlettin kendini... "Ben seni unutmak için başkasını sevdim." demiştin. Unutmak istemiştin ama unutamazsın ki sen sevdiğini. Unutamazsın ki beni. "Unutulur mu ki?" demiştin. "Bilmem." demiştim ve bilmiştim. Söylemiyorsun çünkü. Aşk affetmez gururu. Bilemedin sen ve sevemedin bir başkasını kabul et. Öylece terk ettin beni yani terk etmek istedin. Git dedin bana ve ben gidemedim. Ben daha gitmeyi bile beceremedim bir başkasını sevmek neyime....
Sen gidendin. Sert olman gerekirdi. Çünkü umut ölümü göze almaktır. Sonu ölümle biten bir aşk hikayesi yarattın kendine ve ölen ben oldum. "Acıdı mı canın?" demiştin giderken. "Hayır." demiştim "Ölüler acı çekmez." Sevdim seni çok sevdim. Bir deli aşık olur mu bilmem ama aşık olduğumda deli olmuştum...
Yüreğime mühürledim ismini. Mührüm sün, sevdiğim sin, sen sen oldukça benimsin. Biliyorsun, hep bildin. Gitmek istedin çünkü benim gideceğimi kabullendin. Terk edeceğim sandın bu şehri, terk edeceğim sandın seni... Ben buradayım sen neredesin söyle hadi? Bir başkasında sın ... Beni unutmak için bir arayışta sın. Ben senin arayıp ta bulduğun değildim oysa. Tesadüftü bizi tanıştıran, ben senin sevdiğindim ben senin sırdaşın, ben senin meleğin, ben senin sultanın... Gururun karşısında yenildim. Aşk savaşmış yeni öğrendim. İkimizde kaybeden dik.... Gururun kazandı sen hiçlik ben yokluk şimdi. Oysa biz birbirimize vardık. Kendimize yoktuk. Bizden geriye hiç kaldık. Hiç olduk. Özlediğim sin...
Hoşça kal.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.