Sevgi Mabedinden Yükselen Haykırış
Sevgi Mabedinden Yükselen Haykırış
---------- Çalınan aklımı taşıyan başım ayaklarımı hala eve götüremedi çaresiz ve yorgunum dalgın dalgın yürüyorum sanki hedefi kaybolmuş bir aşk yolcusuyum. Bir sevda yolcusu yürüyordu benden önce acaba yakalayıp bir şeyler sorabilirmiyim diye hep peşindeyim aylardır her kaybettiğim de ben demimi alamazken o kimbilir hangi demdedir şimdi,diye düşüncelerimle boğuşmaktayım .
----------- Eğer gözlerini demleyip yüzündeki yaşları o demle içiyorsa acıları bardak bardak şekersiz ve de tatsız tadıyorsa o tadı fazlasıyla tatmak istiyorum. Şu an tattığım tadın eksiğini hatta ve hatta sıfır oranına düşmüş olmasını dileyerek.
----------- -Keşke dileklerim yerini bulsa da sevda yolcusunu uçursam sevdasına eğer kapıları kapalı değilse o kapının önünde kıskanç sevgimi keskinleştirip o an kurban edip kendimi alnına bir damla kanımı sürüp güle güle sevdasına yandığım ey sevdalım diyebilsem.
-------------Ahhhh diyebilecek cesareti kendimde bulabilsem uçardım o zaman kanatlarım kırık ta olsa acısını kalbime ilaç yapıp deşerdim yarayı kurtlara teslim ederdim yem ederdim bitiremeyecekleri bir bedeni o bedenin çektiği cermeyi ve de usanmayacağı çileyi.
------------- Çile yumağımı saran yumak yumak beden denen tezgahıma dizen o sevda işçimi unutacağımı düşünenler yanıldıklarını bilmeden üstüme toprak sermenin ne kadar faydasız olduğunu hala çözemediler çözmek isterken de kördüğüm olmalarını istemeyecek kadar kör düğüm biri olduğumu anlasınlar artık.
-------------- Anlasınlar da sevgisiz yaşayan sevgiye düşman düşünceler beni sevgi mabedimde rahat bıraksınlar sevgiyi karşılıksız yaşasam da.
20/02/2013
Muhtargazi Topal
MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.