- 1038 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
o'na(3)
O’na
Bu sana yazdığım üçüncü mektup asla sana yazıldığını bilmeyeceğin… Ayaz mı bugün dışarısı yoksa sensizliğin mi beni üşüten. Bir umutla kalktım bu sabah. Bütün bir geceyi seninle geçirmiştim, hep yanımdaydın sanki hiç gitmemiştin sabaha kadar yanımda kaldın beni uyandırmadan yanı başıma ilişmiş uyanmamı bekledin. Uyandığımda yoktun gördüğüm sadece bir rüyaydı oysaki. Kendime sormadan yapamıyorum biz nasıl bu hale geldik. Nasıl bu kadar çok dağılabildik. Hatalı olan ben miydim diye soruyorum ve her seferinde yanıtsız kalıyorum.
Oysa en güzel düşümde girmiştin hayatıma seni kabullenmek istemedikçe bir anda seni kendimde bulmuştum. Bir yalanın gölgesine sığınıp kendimi de senide yok etmeye mahkûmmuşum.. Bütün bunlara sebep benim ben kadar sen de suçlusun ama seni hayatıma kabul eden de bendim bütün bunların yaşanmasına sebep olan. Bilemezdim sevgilim bu yalanın bir gün benim canımı bu kadar yakacağını nefessiz bırakacağını, bu kadar yaralara sebep yaratacağını… En büyük yıkımı hangimiz yaşıyoruz dersin? Seninle sözcükleri paylaşmıştık oysaki sözcüklerin büyüsünü yaşamıştık bir gün âşık olacağımı bilmeden, beni bu kadar yaralayıp tek başıma bırakacağını bilmeden. Anladım ki sevgilim aşk kuralları olmayan bir oyunmuş. Nerde başlayacağı nerde biteceği belli olmayan, dilsiz bir oyuncak. …
Her şeye yetebilirken gücün güçsüzleşiyormuş insan aşkın karşısında, doğrular yerine yanlışlar işliyormuş aleyhimize, çoğalmak yerine azalıyormuş insan farkında olmadan aşk tek bedende bir olmak değil midir zaten…
Düşünmeden yapamıyorum, iyi misin, ne yapıyorsun, beni düşünüyor musundur sende ve daha birçok soru. Kanı durduramıyorum bende ki seni eksiltemiyorum, çoğalmıyorsun da oysa beni de yakan bu değil mi? derdim oldun, göremiyorum işte bensizliğini görmeye korkuyorum neden bilmiyorum boşluktayım, sensizim her şeyden önemlisi. Anlamaya çalıştıkça sonbahar çalıyor kapıyı sararmış yapraklar unutulmaya mahkûm hüzün baharı.
Kal demeye gücüm olsaydı, eskisi gibi olsaydık sen yine sussaydın, ben konuşup sana yine sitem etseydim, uzağımda da olsan yine seni kıskansaydım başkalarından, sen bana sadece “seni seviyorum” deseydin yine. Benimle olan hayallerini anlatsaydın. Suçluyum oysaki sana, düşlerimde yer verdiğim en imkânsız dediğim hayallerin ortasında sana benimle bir hayat yaşayabileceğini söylediğim için.
Bir gün geri gelmeni istemiyorum, ben ne kadar seviyorum desem de senin geri gelmemeni. Yüreğim bir enkazı daha kaldıramaz. Seni sevdim benim canım kocam
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.