X, Y, Z Kişilerle Söyleyişiler 6
meselci: Bazen nedir, bazenlerinden birkaç tane bizimle paylaşır mısın?
--- Bazenlerim sonsuzdur benim. :) Bazen bir kuş olup uçmak isterim, bazen saçma sapan hayaller kurarım, çok var ya. Şu an aklıma gelmiyor ama say say bitmeyecek kadar çok fazla var. Hem benim soru sorman hoşuma gidiyor, düşünmemi sağlıyorsun ve bence bu güzel bir şey...
meselci: Seni mutsuz edene karşı tavrın ne olur genelde?
--- Beni mutsuz edene karşı elimde geldiği kadar olumlu yaklaşmaya çalışırım. O da bir sonuç vermezse sorunu kendimde ararım. Olmuyorsa da boş verip geçerim, mutlu olmayı, farklı bir şeylerle oyalanarak ararım...
meselci: Yıldızlar gibi kayar mı bazen düşüncelerin? Gel gitlerin neler?
--- Dik kafalı olduğum kadar sabit fikirlere düşüncelere sahibim galiba. Hani belli kalıplar halinde sanırım kafamın içindekiler. En basitinden bir insanı en başında sevmemişsem ısınamamışsam o insan isterse dünya iyisi olsun isterse dünyaları sersin önüme yine de fikrim değişmez. Kafama koyduğumu elde etmek için sonuna kadar uğraşırım vazgeçmem, çok kinciyim yanlışını gördüğüm insanı asla affetmem. Bugün kötü yarın iyi olayım falan filan öyle git geller yoktur bende. Okul konusunda yalnızca bazen git gel yapıyor kendi kendimin kafasını karıştırıyorum. Böyle işte...
meselci: On yıl sonra kendini hangi noktalarda veya nasıl biri olarak görmek istersin?
--- Öğretmen olmak istiyorum 10 yıl sonra. Evli mutlu çocuklu hayırlı huzurlu rahat güzel ve lüks bir hayatım olsun. Allah yolundan ayırmasın.
meselci: Ne tür yemekler tercihin olur? En sevdiğin ya da en nefret ettiğin yemek var mı?
--- Şu an deli gibi şehriyeli tavuk çorbası ve bir tabak dolusu makarnayla bakışıyorum. Makarnayı çok seviyorum. Tavuk çorbasını çok seviyorum. Pek sevmediğim yemek yok aslında. Sadece geç saatte kalktığım için kahvaltı etmek sorun oluyor biraz. En sevdiğim öğün kahvaltı ve ben onu kaçırıyorum. Çok geç saatlerde kahvaltı edebiliyorum, ki o da çok yazık bana...
meselci: Şehir hayatı mı, köy havası mı? Nerede yaşamak rahatlatır ruhunu?
--- Ruhumun sanırım dinlenmeye ihtiyacı var. Köy havası iyi gelecektir bu muhakkak. Ama sadece ruhum için yaşayamıyorum maalesef. Keşke ikiye bölünüp ruhumu köy köy gezdirebilsem. Keşke...
meselci: Gecelerde kaybolur musun?
--- “İnsan kaybolmayı ister mi?
Ben işte istedim bayım.
Uzaklara gittim
Uzaklar sana gelmez, sen uzaklara gidersin
Uzaklar seni ister, bak uzaklar da aşktan anlar bayım!”—Didem Madak
meselci: Şarkılar olmasaydı ne olurdu?
--- Şarkılar olmasaydı mutlu ve ya mutsuz olabilir miydik bilmiyorum. Çok arada kalır büyük ikilemler yaşardık bu net tabi. Aşk ne derece sürekliliğini korurdu tartışılır ve biz aptal kızlar her gece romantik şarkılar eşliğinde burun çekmiyor olurduk o kesin. En acısı da izlediğin herhangi bir filmde nerede duygusala nerede kahkahaya bağlayacağını anlayamazdın. Neyse buradan çıkardığımız sonuç : Olmayınca olmuyormuş.
meselci: Alışverişkolik misin?
--- Hiç sanmıyorum.. Alışverişi hiç sevmiyorum, çok garip. Gerçekten, hatta bir mağaza girdiğimde boğulacak gibi oluyorum. Sanki giysiler canlanıp beni boğarak öldürecekmiş gibi hissediyorum. :) Alışverişi gerçekten hiç sevmiyorum. Genelde eksiklerimi annem karşılar zaten, ya da o an yakınımda kim varsa o. Çok gerekmedikçe alışveriş yapmam, yaptırırım genelde...
Mehmet Selim ÇİÇEK
16 Şubat 2013, Qoser
X, Y, Z Kişilerle Söyleyişiler 6 Yazısına Yorum Yap
"X, Y, Z Kişilerle Söyleyişiler 6" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
meselci
@meselci
Mutlu akşamlar.
Bu X, Y, Z kişiler gizli. İsimleri bende saklı.