- 1881 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HUZUR VE MUTLULUK
“ Öyle bir şey ki huzur ve mutluluk, zengine de aynı, fakire de aynıdır. Ne üstüne giydiğin elbiseye bakar, ne de altında ki arabaya, o senin içindedir içinde “.
Huzur ve mutluluk, insanın iç güzelliğinin yüzüne yansımasıdır. Her insanın aradığı en doğal ilaçtır. Huzuru ve mutluluğu uzaklarda aramak gerekmez, bu zaten insanın içinde var olan bir bağlantıdır.
İnsanın doğal dengesini ve yaşam kaidesini oluşturan en büyük etkenlerin başında huzur ve mutluluk gelir. İş yaşantımızda, toplum içerisinde, aile ortamında, daima yanımızda olmasını istediğimiz ruhsal bağımızdır.
Huzur ve mutluluk insanın doğasını, ruh güzelliğini, kişiliğini, karakteristik yapısını etkilediği gibi, tam aksine olguları da beraberinde getirebilmektedir. Huzursuzluğun olduğu bir yaşam biçimi hiç kimseyi mutlu etmez, hiç kimse de böyle bir yaşantının içinde olmak istemez. Bazen de bu düzeni kendi ellerimizle bozarız. Huzuru ve mutluluğu yakalamak için elimizden geleni yapmaya çalışırız, bulduğumuzu zannederiz kimi zaman, oysa huzursuzluğun huzurunda olduğumuzu fark edemeyiz.
Kendi mutluluğunuz başkalarına acı verecekse bırakın yarım kalsın. Başkalarının huzursuzluğu ve mutsuzluğu sizin kendi huzursuzluğunuzun mutluluğu olur ancak, ne kadar aciz ve mustarip bir hal almış olduğunuzun farkında değilsinizdir. Bu durum size acı verdiği için, başkalarının da sizin gibi acı çekişi mutluluğunuzmuş gibi gelir size ama yanılırsınız. Hep kaybeden siz olursunuz.
“ Huzur ve mutluluk paylaştıkça güzeldir, tıpkı sevgi ve dostluk gibi “.
saygı sevgi ve selamlarımla... Nazım UZUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.