Beraber Uyuyalım
beraber uyuyalım ..
ne düşünüyorsun diye sordu ..
hiç dedim bir bahar akşamını düşlüyorum
vakitlerden geceymiş dedi ..gece ışıl ışıl her yer,yıldız yıldız ..bir bahar akşamı işte..
serin yel esiyor,ateş böceklerinin sesi geliyor .. onlar bile ayrı bir güzellik katıyorlar geceye..
sonra,sen anlatıyorsun işte.
sonra,sen bana bakıyorsun gülümsüyoruz ..
gecenin renginden konuşuyoruz ve gecenin isminden yola çıkarak dan kapında sabahamak gibi istenimlerimi
dile getiriyorum..
aynı günü ugurlarken ..ayrı bir günü beraber keşılıyalım diyorum ..
anlatmak istemiyorum diyordu anlatmak istemiyordu ..
yaşanılacak o kadar çok hayali vardıkı anlatmak istemiyordu..belki bir büyü belki bir duaydı
dillendirmek istemiyordu,ayaga kalktı ve gülümsedi
gülümsemesi bir gece gibiydi
samimi ve sıcak.. samimi,sıcak ve ilham vericiydi.. gülümsemesi bir sabah gibiydi..
bir tan yeri ...
dogmak üzere olan bir güneşti bakışları .. gülümsemesi ve bakışları bir dolunaydı,bir şafaktı ..
nefesi bir dua idi .. varlıgı ..varlıgı kabul olmuş bir dua’ydı ..
şimdi konuşmak lazımdı,konuşulması lazımdı ..
hayallerin duaların hayallerin ve şarkıların ..
şarkıların şiire bürünmüş yalın halini konuşmak lazımdı ..
tamlamalar ve betimlemeler .. ve tasfirlerden yana ne varsa .. içinde büyüttügün ...
konuş şimdi .. şimdi konuşmak lazım ..
bazen tüg gibi hafif olmak isterim biliyormusun dedi
esen yel alıp beni götürse,alıp beni getirse senin yanında dedi..
bir damla yağmur olup yağsam üzerine,ben üzerine yağsam sen farketmesen dedi..
ben bir nefes olsam degsem tenıne ama sen farketmesen dedi.. bir çocugun özlemi ile özlesem,
bir annenin şefkati ile sarılsam sana .. ama sen farketmesen .. ama sen sesimi duymasan .. ama ..
ama sen bunları hiç bilmesen olurmu dedi. ..
sen nefes almasan,senın yerine ben nefes alsam ..sen ağlamasan,senin yerine ben ağlasam olurmu .?..
düşler biter bazen,hayallerde bir yere kadar .. içimizdeki,yüregimizdekini yaşıyalım .. yaşamayasak da
duamıza alalım birbirimizi ...
ben hiç olmıyacak hayal kurmadım ki .. ben hiç olmıyacak bir şey istemedim ki
haddimi bildim her seferinde ..geregince söyledim..lazım oldugunca belirttim..
yoksa benim içimde ki yanan ateşi
benim yüregimdeki sevdayı ..
söyleyecek,ifade edecek bir kelime,bir kavram bulamadım ben ....
biliyorsun hep aynı şeyi düşledik ..aynı şeyi istedik,bunu bile dillendirdigimiz de anladık ..
şimdi seni dillendiriyorum,seni diliyorum,seni dileniyorum ..
bazı şeyler hiç konuşulmadan anlaşılır ,, bazı şeyler .. anlatılmadan yaşanır .. sen sadece yaşarsın
yaşadıgını da sonradan dillendirdiginde anlarsın ..
tıpkı hergece beraber uyuyormuş gibi ..
bunuda en son dillendirdiginde anlamıştın ...
hadi .. susalım şimdi,beraber uyuyalım ... hergece oldugu gibi ...
bir sonbahar rüzgarı essin şimdi .. üşüyelim .. birbirimize s arılırmış gibi uyuyalım ...
fatih
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.