- 616 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PAMUKOĞLU'NU ANLAYAMAMAK YADA KENDİSİNİ ANLATAMAMASI
PAMUKOĞLU’NU ANLAYAMAMAK YADA KENDİSİNİ ANLATAMAMASI
Bir insan dürüst olabilir, Saygın olması insanlık gereğidir, Mesleğini iyi icra etmesi zaten tartışılamaz... Bunlar erdem değil, olması gereken değerlerdir insana dair. Sn. Pamukoğlu da mesleği asker olan bir kişi. Elbette ki en iyi şekilde görevini yerine getirmesi gerekiyor. Bunda bir övünç yok, vazifesini yapmazsa utanç kaynağı olur sadece. Bir askerin, komuta kademesindeki bir yüksek subayın görevi de gayet açıktır: Emir ve komuta ile taktisyenliktir, strateji uzmanı olmalıdır, savaşı iyi bilmesi lazım gelir, kabiliyet ile dirayetli iradeye haiz olmalıdır... Bu da askerin mesleğini icra etmesindeki donanımlarıdır. Sn. Pamukoğlu da bir asker olarak, içinde bulunduğu şartlarda mesleğinin gereğini yerine getirmiş, belki üstün gayretler göstermiş(!), sonra da emekli olarak siyasete atılmış bir Türkiye Vatandaşı. Buraya kadar her şey normal! Anormal olan ne biliyor musunuz? Kendisini Mustafa Kemal Atatürk gibi lanse etmeye çalışması bir yana, sanki terör örgütünü bitirmiş kişi edasında.
Sayın Pamukoğlu, Mustafa Kemal Atatürk, bütün imkansızlıklara rağmen, yok edilmek üzere olan bir milleti bütün Dünyaya rağmen kurtarmış ve bir Devlet kurmuş yüksek bir şahsiyettir. Atatürk, sadece Türkiye sınırları içerisinde değil, bütün Dünyanın taktir ile gıpta ettiği büyük asker ve büyük devlet adamı olarak örnek teşkil eder. Atatürk, davranışları vede itidali, görgüsü, üslubu, siyaset yapmadan Devlet adamlığı vasfını gösteren bir kimlik. Sizin hangi birisi ile bir yakın uzak bir alakanız var Allah aşkına? Üç beş çapulcu ile, çeteyle baş edememek mi, onları Devlet kuracak hale getirmek mi, otuz senede Dünyanın en büyük ordusu ile beş bin kişilik çeteyi Dünyada kahraman haline getirmek mi? Sizi bırakınız Atatürk’e benzetmek bir yana kahraman yapan nedir? Kahraman olmanın yolunun siyasi parti ile iyi pazarlayabilmeyi kavramış olmanız mı?
Yok, Sn. Pamukoğlu yok... Olmuyor artık, Atatürk’ü kullanmak, kuru veresiye kahramanlık devri bitti. Prim yapmıyor. Kaldı ki Sizi pohpohlayan arkanızda yok edemediğiniz, bir galibiyet yada başarı gösteremediğiniz PKK çetesinden daha az kişi ile olmuyor bunlar. O kadar haksızlık ve hukuksuzluğun olduğu ve iktidar muhliflerinin yargısız infaz edildiği Ergenekon davasına bile girmeyi başaramadınız.
Kerameti kendinden menkul olmanın bir anlamı yok. Ne zaman kahraman olurdunuz biliyor musunuz yada Atatürk’ün bir emireri ölçütünde? PKK yı lağv etseydiniz belki o zaman! Maalesef siyasal anlamda ve alanda bir yere gidemeyeceğiniz ve prim yapmayan çabalarla kendinizi hala emir komuta makamı ve yükseklik kompleksi ile kalırsınız. Onlarca Türk generali haksızlığa, adaletsizliğe kıyıma uğrarken madem bu kadar kahramandınız ve bu kadar strateji biliyordunuz da size neden dokunulmadı? O kadar hakaret derecesini aşan konuşmalarınıza rağmen size neden bir şey dahi söylenmiyor? Çünkü sizi kimse önemsemiyor, duymuyor bile. Siz tatmin olabilirsiniz kişisel olarak ama Atatürk ve diğer manevi değerlerimizin üstüne basa basa siyaset yapamazsınız. Türkiye Cumhuriyeti Devleti ve Türk Milletini kendinize minnet duymaya zorlayamazsınız. Bir dini siyasete alet etmekle bir Milletin kutsal değerlerini kullanmak arasında ne fark var? Siz, Atatürkçü yada Cumhuriyetçi değilsiniz; siz, Osman Pamukoğlu’cusunuz! Bu Milletin ve Devletin kimseye şükran duygusu olamaz. Sizin bu Devlete, millete borcunuz var: Sizi payelendirdi, General yaptı.
Sizin siyaset yapmanıza kimsenin sözü olamaz, yokta zaten... Ama Atatürk’ün tebessüm eden bir resmi ile kendinizin aynı pozu verdiğiniz resminizin ne anlama geldiğinin ya farkında değilsiniz yada nemalanmaya çalışıyorsunuz?.. İşte bu durum Türk Milletini inciltir, müsade edilemez! Siyasetin de bir adabı muhaşereti vardır, olmalı da... Allah’dan kimse sizi anlamıyor yada siz anlatamıyorsunuz da ortalık berkemal!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.