- 634 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
“ SEN BUNA AŞK MI DİYORSUN RUHU CANINLA BEDELİNİ ÖDEMEDEN? “...NİZAMİ MERT....
“ SEN BUNA AŞK MI DİYORSUN RUHU CANINLA BEDELİNİ ÖDEMEDEN? “
EVRENİ ÂLEMDE HER CANLI HER ŞEYİ MEVSİMİNE GÖRE YAŞAR. SICAĞIN HARARETİNDEN KAVRULMADAN CANLAR, TOPRAK ÇATLAMADAN, YAPRAKLAR SARARIP DÜŞMEYE HAZIRLANMADAN VE SON BAHAR MELTEMİNİ DOKUNDURMADAN YANAKLARIMIZA HİÇ KIŞ GELİR Mİ? TÜM BUNLARI İLİKLERİNE KADAR YAŞAYACAK VE SUSUZLUĞU İLİKLERİNE KADAR HİSSEDECEKSİN Kİ SUYUN VE SERİNLİĞİN KADRİNİ BİLESİN.
EĞER BUNUN DA KADRİNİ BİLMEZSEN DAHA BAŞINA ÇOK MUSİBETLER GELECEKTİR. KAR YAĞACAK ÇIĞ OLACAK, HEYELANLAR ALTINDA KALANLARI GÖRECEKSİN DEHŞETE KAPILACAKSIN YILDIRIMLAR VURACAK SELLER SULAR TAŞACAK ÖNÜNE HERNE ÇIKARSA ÇIKSIN ALIP GÖTÜRECEK KORKUDAN TİTREYECEKSİN. TÜM BU OLANLARIN SENİN YAPTIKLARINDAN DOLAYI OLDUĞUNU FARKETTİĞİNDE RAB’BİNE YÖNELECEKSİN İŞTE O ZAMAN BAHAR GELECEK, BİN BİR ÇEŞİT ÇİÇEKLER AÇACAK KELEBEKLER YARIŞ YAPACAKLAR, GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BURAM BURAM SEVGİ KOKACAK HER YER VE SEN SEVGİYİ ANLAYACAKSIN.
DEDİK YA; EVRENİ ÂLEMDE HER ŞEY MEVSİMİNE GÖRE YAŞANIR. SEN NEDEN MEVSİMSİZ YAŞIYORSUN? DUYGULARIN HAKKIN HAKİKATİNDE DEĞİLSE EĞER KENDİNİ HAKKIN KAPISINDA KÖLE YAP Kİ GÖNÜLLER SULTANI OLASIN. ŞİMDİ SÖYLE SEN BU YAŞADIKLARINI AŞK MI SANIYORSUN. “ BENİM YÜREĞİM DİYOR Kİ; AŞK BİR ŞELALE GİBİDİR ÇAĞLADIKÇA HEM KENDİ DOYAR HEMDE ÇEVRESİNİ DOYURUR “ SENİN ÇEVRENDE BUNCA AÇ KURTLAR VARKEN HANGİ AŞK SANA KAPILARINI ARALAR. GÖZLERİNİ AÇ HAKİKATİ GÖR RABBİNE YÖNEL ÖNCE KENDİNLE HALVET ET SONRA DA RABBİNLE ONUN IŞIĞI SONSUZDUR BÜTÜN KARANLIKLARI AYDINLATIR. KENDİNE MERHAMET ET Kİ IŞIKSIZ KALMAYASIN DİYORUM.
BU DUYGULAR İÇİNDE YÜREĞİNİZDEN SEVGİ DİLİNİZDEN HOŞ GÖRÜ YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN. SEVGİNİN GÜCÜ SİZLERLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN……NİZAMİ MERT……
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.