- 524 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" ZAMANA YENİLMEYEN YÜREĞİM BIRAKINDA BİR NEFES ALSIN ONU DÜNYANIN ANLAMSIZ KOŞULLARIYLA YENMEYİN NE OLUR “ .....NİZAMİ MERT.....
" ZAMANA YENİLMEYEN YÜREĞİM BIRAKINDA BİR NEFES ALSIN ONU DÜNYANIN ANLAMSIZ KOŞULLARIYLA YENMEYİN NE OLUR “
KURUMUŞ AĞAÇLARIN YAPRAKLARI DÜŞERKEN SESİZ BİR AYRILIĞIN HÜZNÜ YAPRAGIN TOPRAGA DÜŞTÜĞÜNDE HİSSEDİLİYORDU. GÖZLERİMDEN YÜREĞİME AKDARILAN BU GEÇİŞTE İNSANIN AYRILIĞINI VE KOPUŞLARINIDA GÖREBİLİYORDUM BU GERÇEKTEN ÇOK ACI VERİCİYDİ. BİR DÖNEM GÖZLERE VE GÖNÜLLERE YAŞAMA SEVİNCİ VEREN BU CANLAR KADERİ İLAHİNİN “ ŞU UNUTULMAZ SÖZÜNÜ SÖYLÜYORLARDI KORO HALİNDE;” BİZ ALLAH İÇİNİZ VE HEP ONA DÖNERİZ “ HAYATIN EN ANLAMLI VE KAYDA DEĞER YANIDA BUYDU ZATEN. BİR GÜN BU DÜNYAYA MERHABA DİYEN HER CANLI KENDİ KLİBİNİ OYNADIKTAN SONRA ASLINA YARATILIŞ GERÇEĞİNE DÖNECEKTİR BU KAÇINILMAZDIR. ŞU YALAN DÜNYADA İNSAN KALBİNİ KIRANLAR ANLAMSIZ VE MANASIZ ŞEYLER İÇİN ÖMÜRLERİNİ TÜKETENLERE ŞAŞIYORUM. DÜNYA HAYATI SANDIĞINIZ KADAR UZUN DEĞİLDİR ÂLEMLERE RAHMET OLARAK GÖNDERİLEN PEYGAMBERİN HAYATI BİLE ATMIŞ ÜÇ YILDIR. BU SİZE BİR DERS VERMİYORMU Kİ HEP ŞEYTANIN VE ONUN OYUNCAKLARININ SÖZLERİNE UYARAK ÜÇ MAYMUNU OYNUYORSUNUZ. SON ASRIN KİTABI KURANDA RABBİM DİYORKİ; SOR ONLARA DÜNYADA NE KADAR KALDINIZ DİYE “ BİR GÜN VEYA GÜNÜN BİR PARÇASI KADAR DİYECEKLERDİR “ DEMEK Kİ UZUN YAŞAMAK BİR FIRSAT DEĞİL İNSAN İÇİN. HER NE KADAR YAŞARSA YAŞASIN ANLAMLI VE HUZURLU YAŞAMAK BİR FIRSATTIR EĞER KIYMETİNİ BİLİRSE İNSAN? EVRENİ ÂLEMİN HER YIL YENİDEN DİRİLİŞİ KÂİNAT KİTABININ EN AÇIK VE GÖRSEL UYARILARI DEĞİL Mİ? GÖZLERİMİZİN ÖNÜNDE ÖLEN VE YENİDEN DİRİLEN VE HER YIL ŞAHİT OLDUĞUMUZ BU SUR’UN ÜFLENMESİYLE BOY SALAN VE BİZİM HAYATIMIZA KATKI SUNAN BU CANLILAR BİZE GEREKLİ UYARIYI YAPMIYOR MU? YOKSA BİZ GERÇEKLERE KARŞI KÖR MÜ OLDUK. ŞU KISACIK ÖMRÜMÜZDE BİR NEFES ALABİLECEĞİMİZ BİR ORTAMI ZEHRE VE ATEŞE ÇEVİRİYORSUNUZ. ALLAH’A İMAN EDEN BİR MİLLETİN BABALARI KARDEŞLERİ HISIM AKRABALARIDA OLSA ALLAH’A DÜŞMAN OLANLARLA DOSTLUK ETTİĞİNİ GÖRMEZSİN ALLAH ONLARIN KALPLERİNE İMANI YAZMIŞ VE ONLARI KENDİNDEN BİR RUH İLE DESTEKLEMİŞTİR ALLAH ONLARIN DOSTU ONLARDA ALLAH’IN DOSTLARIDIRLAR KURTULUŞA ULAŞACAK OLANLARDA ONLARDIR. EY GÜZEL ALLAH’IM YÜREĞİMİZE SABIR VE DAYANMA GÜCÜ VER VE BİZİ KARANLIK KALPLERİN KUŞATMASINDAN KURTAR VE KORU BUHUSUSTA ANCAK SENİN YARDIMINA SIĞINILIR DİYORUM. BU DUYGULAR İÇİNDE YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, DİLİNİZDEN HOŞ GÖRÜ, YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN. SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN……….NİZAMİ MERT…….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.