- 1686 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİMSE SEVEMEZ BEN GİBİ...
Kendini kandırma biliyorum ki hiç sevmedin . Eminim ki hiç özlemedin . Oysa ben bekledim her gece gelmeyecektin ama bekledim. Gelmeyecek mesajları bekledim . Telefonun başında sabahladım çalar da duymam diye... Her halini sevdim ben senin beni sevmeyen halini bile . Seninle olan hiç bir şeyi unutmadım UNUTAMADIM. Bana yaptığın onca şeye onca göz yaşlarına onca hayal kırıklıklarıma rağmen şimdi gelsen yine sen olurum sana koşarım.. Ben seni severken bütün erkeklerin cenaze namazını kılmıştım oysa. Sadece sen vardın yer yüzünde. Kime baksam seni görüyordum. Senden başkası mı ? Ben sen olmuştum.. Senin için her şeyden vazgeçtim o kurmayı sevdiğim hayallerimden bile.. Senin o dünyalar güzeli gülüşün için. Hayatımda seni sevdim seninle sevdim sevmeyi seninle öğrendim .. Çok teşekkür ederim seninle sevip sevmemeyi öğrendim. Karşıma geçmiş beni senden daha çok seven biri var hayatımda unut beni diyorsun. Sen aşık olmayı oyun mu sanıyorsun ? Kalp bu istediğin zaman oynayabileceğin oyuncak değil. Aklına sok bunu kalp bu. Sen bilmezsin kalp ne işe yarar nasıl sevilir ? İşte ben hiç sevmeyen böyle birini saatlerce anlatıyorum defterlere.
Gamzelerin çok güzel derdin. Sen gittikten sonra gamzelerimi hiç görmedim senden sonra hiç GÜLEMEDİM . Şimdi kendini kandırma biliyoruz ki hatta biz değil dağlar taşlar kalemler kağıtlar RABBİM bile biliyor SENİ BEN GİBİ KİM SEVEMEZ. YANINDAKİ ASLA...
İYİ OKUMALAR..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.