- 825 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRK AİLELERİNİN ÇOCUKLARI HIRİSTİYAN AİLELERE VERİLİYOR!
KAZIM ÖZTÜRK
ÖZTÜRKÇE
[email protected]
TÜRK AİLELERİNİN ÇOCUKLARI HIRİSTİYAN AİLELERE VERİLİYOR!
AA’nın haberini okuyunca beynimden vurulmuşa döndüm! Avrupa’da yaşayan Türk ailelerin çocuklarının, hiçbir yargı kararı olmadan alınarak Hıristiyan ailelere verildiği ve Hıristiyanlaştırıldığı belirtiliyor!
Bunun adı asimilasyon değil mi? Bunun neresi insani? Neresi demokratik yaklaşım? Ve neresi kabul edilebilir?
Bu konuda her birimizin sorumluluğu var. Hepimiz suçluyuz. Çocuklarımızın takibini yapıyor muyuz? Bazılarının, “şu çağda çocuk mu takip edilir? Hangi zamandayız?” dediğini duyar gibiyim. Çocuklarımızı takibe almadığımız için; uyuşturucuya, içkiye, kötü arkadaşa, teröre bulaşıyorlar! Çocuklarımızı başıboş bıraktığımız, “ne halin varsa gör” dediğimizden dolayı çocuklarımız kendini kaybediyor! Anne başka telden, baba başka telden çaldığından ötürü çocuklar kişiliksiz oluyor! yemekte; baba ile anne, çocuğuyla kadeh tokuşturursa, aynı masada kumar oynar, hayatı oyundan iabret sayarsa… o gençler normal olarak kendilerini başka mekanlara atar!
“dindar nesil” diyenlere tepki koymayı biliriz ama çocuklarımızın, İslâmî bir hayatı benimsemelerine gelince; “laiklik elden gidiyor, Atatürkçülük bu değil, şeriat hortladı…” gibi absurt sözler söylemekten uzak kalmayız! Cumhuriyet’i kuran ruhun; İslam olduğunu unutursak, Osmanlıya da söveriz, atalarımıza da…
ŞİMDİ SORSAK; “MÜSLÜMAN MISIN?” DİYE 75 MİLYON İNSANIN İÇİNDE, “MÜSLÜMAN DEĞİLİM” DİYENLERİN SAYISI AZ ÇIKAR! KUR’AN OKUMAK İÇİN ÇABA GÖSTERENLERİ HAPSE ATARSAK, DİNİMİZİN SEMBOLÜ OLAN EZANI TÜRKÇELEŞTİRİR, CAMİLERİ AHIR, SAMANLIK, SİLAH DEPOSU VE ASKERİ BİRLİK YAPARSAK, CAMİLERE, KİLİSEYE ÖZNEREK SIRALAR KOYARSAK, DİN GÖREVLİLERİNE ZULÜM YAPARSAK… NÜFUS CÜZDANIMIZDA, “DİNİ İSLAM” YAZMASININ MANTIĞI OLUR MU?
OKULLARA; KUR’AN VE SİYER DERSLERİ KONDU! İYİ DE OLDU. AMA BAZI OKUL YÖNETİCİLERİ VE BAZI VELİLER; “BİZ ÇOCUĞUMUZA KUR’AN VE SİYER DERSİ ALDIRMAK İSTEMİYORUZ” DERLERSE, ÇOCUKLARIMIZIN HIRİSTİYANLAŞTIRILMASI GAYET NORMALDİR! O ZAMAN AĞLAMANIN, FERYAT ETMENİN HİÇ ANLAMI YOK!
5 BİNDEN FAZLA ÇOCUK, HIRİSTİYAN AİLELERE VERİLİP HIRİSTİYANLAŞTIRILMIŞTIR! BUGÜN KAÇ TANE AİLE ÇOCUĞUNA EVDE DİN EĞİTİMİ VERİYOR? KAÇ TANE AİLE; “KUR’ANINI ÖĞREN, DİNİNİN KURALLARINA SAHİP ÇIK” DİYE EĞİTİM VERİYOR? HANGİ ANNE BABA; ÇOCUĞUNUN KARNINI, MİDESİNİ DOYURDUĞU GİBİ, MANASINA ÖNEM VERİYOR? PARA KAZANMASINI İSTEDİĞİMİZ KADAR, MANEVİ YÖNÜNÜ KAZANMASINI İSTEYEN KAÇ KİŞİYİZ? KAÇIMIZ, ÇOCUKLARIMIZI CAMİYE GÖTÜRÜP, CEMAATLE NAMAZA ALIŞTIRIYORUZ? RAMAZAN AYLARINDA- BİRKAÇ SENE YAZ MEVSİMİNE GELECEK- ÇOCUKLARIMIZA SICAKTA ORUÇ TUTMASINI TELKİN EDİYOR MUYUZ? CAMİLERİMİZDEKİ GÖREVLİLER, GÜNÜN HER SAATİNDE GENÇLERE, YAŞLILARA, ÇOCUKLARA- YAŞI NE OLURSA OLSUN- DİN EĞİTİMİ VERMEK İÇİN SEFERBERLER! BU İMKANDAN YARARLANIYOR MUYUZ? YOKSA; “BU AKP’NİN BİR OYUNU, O YÜZDEN NE KENDİM GİDERİM NE DE ÇOCUĞUMU GÖNDERİRİM CAMİLERE” Mİ DİYORUZ!
“YAHU KAZIM HOCA, SENİN İŞİN GÜCÜN DİNİ HAYAT MI? BUNDAN BAŞKA HAYAT YOK MU? ARTIK AŞ KENDİNİ. DÜNYA AY’A GİDERKEN DİNİ HAYATI ANLATMANIN MANTIĞI VAR MI? AVRUPA DİNİ HAYATLA MI İLERLEDİ? PARA KAZANMAK DİNDAR OLMAKLA MI?” DİYECEĞİNİZİ BİLİYORUM. EĞER BÖYLE BİR MANTIĞA SAHİP OLAN VARSA DİYECEK BİR ŞEYİM YOK! O ZAMAN HIRİSTİYAN VE YAHUDİ OLAN, HATTA ATEİST OLANLARIN SAYISINDA ARTIŞ BEKLEMEK LAZIM! YİNE O VAKİT, TERÖRÜN ARTTIĞINI GÖZLERİMİZLE RAHATÇA GÖRÜRÜZ! DAHASI, KENDİ ÇOCUĞUMUZUN TERÖRE KURBAN GİTTİĞİNİ, CANLI BOMBA OLDUĞUNU BİLE GÖRMEMİZ OLASIDIR!
Kur’an denen bir kitap var mı? İslâm dini bir gerçeklik mi değil mi? Bu dünyanın bir de öbür tarafı var mı yok mu? Ölüm denen bir gerçekliğe inanıyor muyuz? En yakınlarımızı kendi ellerimizle kabre koymuyor muyuz?
Allah aşkına bizim dinimiz ne? Hangi peygambere inanıyor? Hangi kutsal kitaba gönül veriyoruz?
Ülkeden, terörün kalkmasını mı istiyoruz? Çocuklarımızın huzur içinde hayatlarını sürdürmek mi arzumuz? İyi bir tahsil, iyi bir insan olmak mı muradımız? DİNDAR OLMAYA mecburuz. Çünkü din insanları, kötülüklerden alıkor, din; yararlı insan yetiştirmeyi amaçlar. Dindar olanlar terörist olmazlar! Teröristler de dindar olmazlar! Hiçbir Müslüman, başka insanlara hatta hiçbir canlıya zarar vermez, veremez. Asimilasyon, Müslümanın ne defterinde yazar, ne de kitabında… (06 ŞUBAT 2013)
YORUMLAR
Peki o zaman zorunlu din dersleri neye hizmet ediyor? imam hatiplere sağlanan onca kolaylık hizmet ediyor! Bence demokrasiden bahsedebilmek için öncelikle demokratlığın gereğini yerine getirelim. İnsanları yakıp katleden bir -sözde- müslüman olacağına insanlığa faydası dokunan bir hristiyan olmak yeğdir bence.
İzzett
yara terbiyecisi
İzzett
katleden bir -sözde- müslüman olacağına
insanlığa faydası dokunan bir hristiyan olmak
yeğdir bence. Ben buna cevap yazdim.Eger bu dogruda ben yalnis biliyorsam affedin.