- 600 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Asala, Pkk ve Dhkp-c
ABD Büyük Elçiliğinde eylem yapan DHKP-C mensubu yine garip bir Anadolu ailesinden geliyor.
Tıpkı öldürülen PKK Militanlarının çoğunda olduğu gibi o da, yine emekçi ve gariban bir ailenin mensubu.
Elçilikte intihar saldırısı yapan bu genç Ordu’lu, televizyonlarda babası konuşuyor; 15 yıldır görüşmüyoruz, kendini de yaktı, bizi de yaktı diyor.
Geçimini hayvancılıkla sağlayan bir baba, ama neden 15 yıldır evladını bulmadın demek lazım değil mi?
Belki de aradı, bulamadı, belki buldu evlat ikna olmadı ona lafımız yok. Ama ihmal var belli ki.
Bizim çocuklarımızı birileri bizden alıyor, gözümüzün önünde tüketiliyoruz.
Yananlar hep bizden değil mi ?
Bu tür örgütlerin tepesine genellikle kökleri bu topraklara düşman olan ülkelerin mensupları getiriliyor.
Alt kademede ölenler ise hep bizim evlatlarımız, onların öldürdükleri de hep bizim evlatlarımız.
Üst kademe onlarca yıldır hayatta, alt kademelerdeki kandırılmış gençler ise ortalama olarak en fazla 4-5 yıl yaşıyorlar.
PKK’da ise bu süre sadece 2 veya 3 yıl kadar kısa.
Bir önceki yazımızda belirttiğimiz gibi birileri PKK yerine DHKP-C isimli örgütü diriltmenin peşinde, PKK durdu onlar başladı.
PKK 30 yılda dize geldi, hala da bitirmeye çalışıyoruz, şimdi başımıza bu örgüt çıktı.
Emniyet ve istihbarat birimleri vakit çok geçmeden ve bu örgüt çok palazlanmadan başını ezmeli. Daha başlarken bu kadar sansasyonel eylem yaparlarsa, yarın öbür gün onlarla da masaya oturmak zorunda kalırız Allah Korusun.
Yılanın başını küçükken ezmek lazım.
Birde sol ve bazı aykırı gruplardaki arkadaşlara bu örgütün kimlere nasıl hizmet ettiğini ciddi bir biçimde anlatmalıyız. PKK’nın bulduğu gibi bu örgütünde kendine sempatizan kazanmasını daha şimdiden engellemeliyiz.
İleride bu iş korkarım başımızı daha çok ağrıtacak..
Allah bu milletin altını oyanların gözünü oysun.
Allah millete ve devlete zeval vermesin.
Hakkımızda hayırlısı olsun.
Tunar Çalışkan