- 739 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ERKEKLERİN DE HAKKINI SAVUNMAK LAZIM ARKADAŞ :)
Farkındayım yazılarımda hep ‘’kadın’’ konulu , kokulu yazıyorum : ) EEee tabi dişi olduğunuz zaman ,ülkemizin ‘’KADIN-ERKEK’’ eşitsizliğinin farkındaysanız,çevrenizde bunlardan birçok örnek varsa ve yaşanıyorsa kalemle buluşturuyorsunuz tüm düşüncelerinizi…
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum…Feminist değilim…sadece ezilenin yanındayım…Erkek düşmanı değilim… Çünkü benim babam da bir erkek,kardeşim de…
Neyse ;bugün sabah ofise geldiğimde ; elinde sigarası,gözler bildiğin öküz gözü olmuştu Onur’un…
Belli ki gene ağlatmış bizim çocuğu XXL hanım
Hiç ne oldu diye sormadım…ama bir kadının da bir erkeği ağlatabildiğini gördüğüm zaman kızmayın hoşuma gitti : )
Çünkü bizler hep gözü yaşlı kadınlara alışmışız abicim…
Hehhhhh şimdi madde madde birde erkekler’in haklı olduğu noktalara da değinmek istiyorum…
1)Adamla bir ilişkiyemi başladın,adamı didikleyip durma… ‘’benden önceki sevgilin nasıldı’’ sorusu aslında sizin kendinize olan güven eksikliğinizi gösterir…UNUTMAYIN, adamın sizden önceki hayatı değil,sizinle geçirecek olduğu hayatı ilgilendirir sizi…
2)Nasıl biz kızlar beklemeyi sevmiyorsak ,onların da hoşuna gitmiyor…bekletme adamı guguman kuşu gibi…zamanında buluşacağın yerde ol… Allah muhafaza adam yanlışlıkla geç kalsa, çeneni bir açtın mı bir daha kapatmazsın adamın ömrünü yersin (yapmam deme yaparsııınnnnnnnnn)
3)’’Ayyyy ne yakışıklı şu Brad Pit kaslı,yapılı’’dediğin zaman, onunda sana ‘’ayyy ne güzel şu Shakira etli,butlu,kalçalı hatun’’ dediğinde şakire gibi bakma adamın suratına,adam haklı..
4)Hiçbir erkeğe ne kadar kıçınıda yırtsan ‘’erkekle kız arkadaş olabilir’’ mantığını anlatamazsın…madem öyle asla arkadaşından vazgeç demiyorum o kadar dar beyinli değilim öyleyse birde hep beraber buluşup bir şeyler yapmayı dene…
5)Tabiki de sen istediğini giymekte özgürsünnnnn…o cırtlak sesini duyar gibiyim sus bi dakika da dinle Adama saçını şöyle yap,bunu giy uyumlu olalım,şu parfümü sık dersen adam senin eteğine de makyajına da karışır…sonra üzülen , ‘’acaba beni beğenmiyo mu,ilişkimizde benim görüşlerimin önemi yok mu ‘’diye üzülen sen olursun Pakize’cimmm
6)kız arkadaşlarınla tabikide her şeyini paylaş…ama sınırı olmalı…aşk 2 kişilik unutma…her kavga ettiğinizde gider her bokunu anlatırsan ,yarın sevgilinle iyi olduğunda bir bir arkadaşın bunları suratına vurduğunda zoruna gider…unutma kimse kusursuz değildir….
7)Adam seninle vıcık vıcık aşk filmi izlemek zorunda değil her dakika…ya da her dakika romantizm’de Bayar adamı…ona birgün de ‘’hadi hayatım maç’a gidelim,pes atalım: ) ‘’diye söylediğinde ,adam onun sevdiği şeylere de önem verdiğin için ,çok sevinecek…o da senin değerlerine değer verecek…Unutma ‘’değer verdiğin kadar,değer görürsün…’’
8)Habire onun sürpriz yapmasını bekleme.Sonuçta eğer eşitlik için savaşıyorsak bu sadece ona özgü bir şey değil…Azıcık kaldır kıçını,sonuçta senden ‘’pasta’nın içinden dansöz çıkart’’ demiyoruz…ufak şeylerle mutlu et onu…
9)bir mekana oturduğunuzda hesap geldiği zaman öküz gibi bakma adamın suratına,elini cebine at Unutma hepimiz eşitiz…
10)beyler ben susuyorummmm :): ) birazdan hanımlar hücum edecekkk hehe : )
Şaka yapıyorum tabiki…herşeyden önce değer vermeyi,birbirimize saygı duymayı,birbirimizi tamamlamayı başardığımız zaman her şey çok daha güzel olacak…ben kaçtımmmmmmmmmmmmmm kendinize cici bakınnnn : )
MELİKE ÖZCANDOYRANLI