- 1187 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sana hissettiğim bütün duygular bakir bedenimde..
yorgunluğunu sineye çekip “aslının” yüreğinden önce gölgende saklı olduğunu anlayacaksın..en uzak ihtimallerin netleşecek gülüm/seyişlerinde..ve duyacaksın sana söylenmiş/ derlenmiş sözleri..parçalı bulutlu/umutlu bir hava tahmin raporu yapmıyorum..aniden bastıran bir doğa olayı gibi bakma yüzüme ki hadi sende de yağ şimdi iliklerime kadar ıslanayım sağanağında..ve bil ki sevgili bu izler..yüreğimdeki / bileklerimdeki/ kollarımdaki/omuzlarımdaki bu izler..hepsi ama hepsi..hepsi senin içindi ki hadi gel.. sabundan yanmış gözlerime bir avuç su tadında şimdi..
Kırdın mı..
tüm kırılganlığınla..dudaklarının arasında sakladığın benli sözleri..her şeye rağmen, yürek zulana dar gelir miydi gözlerim ya/saklasan..varlığınla bulaşan, saman sarısı bir iklimdi düşen parmak uçlarıma ki ben sesimi yaslamıştın iki göğsünün arasına..yüreğimdeki vuslata dair acı izleri sildim..yokluğunda, çıkmaz sokakların yüzünü gördüm..her bir kelimede sana varmalıyım, anlamı tamamlayarak ki bendlerime dar geliyor, sensiz/liğimin/sessiz/liğinde taşıyor ırmaklarım ve ben boğuluyorum lakin yanaşıyor senden çaldığım bir dokunuş ki bir kavrasam bileklerinden..kaybolacak..hüznüm/acım/elim/kolum/sağım/solum..tüm bedenim ve bil ki sevgili; sana hissettiğim bütün duygular bakir bedenimde..karanlığının içinde kalıyorum sesin aksileşince ve gölgem var oluyor yinede..uzaksın..hiçbir göç kendi içinde tarif etmeye yetmiyor uzaklığını..gidişlerinde mevsimler şaşırıyor ve günler telaşlı..kuş kanatlarında göçler suç sayılıyor..yasallaşmayan yanaşmalar ölüyor faili meçhul ki bir gazete kağıdı altında kalıyor yalınlığım/yakınlığım ve çıplaklığım..ve ben sevgili avuç içlerinden habersiz dokunuşlarını..bütün bir gün boyu susuşlarımın üzerine örtüyorum..her yakınlaşma eşiğinde biraz daha derinlerine iniyoruz kendimizin..ve sevgili kuşatıldığını sanmak isyanı besler yüreğinde..sen ki kuşatıldığını hissettiğinde gittikçe sertleşiyor sorguların ve dokunuşların..keskin bir kaygı bu..bir birleşme kaygısı..cümlelerinin sonlarına soru işretinden önce..ünlemler koyduğun çapraz soruların çatal sesi..cevap vermek adına kısır yeltenmelerimde naçar kalıyordum lakin sesimde küsüyor/kısılıyordu sesinin yanında ve sevgili konuşmak ne kadar anlamsızdı sevgi kokan kelimelerinin tınısını koklarken..seni kaybetmeye yakın hissettiğim an içinde, çıplaklığım/kaygılarım ve kayganlığımın artması da ondandır belki de..bir belki olasılığında bile bazen böyle düşünüyorum işte ki düşerken hiç öpmediğim avuçlarının içine yüreğim kanıyor, kendini merhem niyetime sür/sene..başım/gözüm/elim/kolum/sağım/solumsun benliğimin içinde..yüreğim kadarsın..yüreğin kadarım çünkü..
(...)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.