- 607 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Okuyar, Mevlid Kandili mesajı yayınladı..
İstanbul, Fatih yakınlarında Türk İslam Alemi ile Şiir Dünyası ve Şebingülü Dostu santseverlere, Mevlid Kandili mesajı yayınlayan; Şaheserler Üreten Sanatçılar, İletişimciler, Yapımcılar Yönetmenler, Araştımacılar ve Derlemeciler (ŞÜSİYAD) Başkanı Şair Yazar Gazeteci Hikmet Okuyar; Mevlid Kandili mesajı yayınladı..Ve şöyle dedi:
........................MEVLİD KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN
Sizi, sevdiklerinizi ve sevenlerinizi;
Şiirin Kalbi Bizim Hikmet coşkunluğumda; Şebingülü Dostu saygınlığında; sağlık, başarı. mutluluk ve artı değerli üretkenlik dileklerimle; Şebingülü sunumlarımla selamlıyorum.
Bu gece Peygamber efendimiz Hz. Muhammed Mustafa’nın (s.a.v) dünyaya teşrif etmesinin 1434.Yıldönümüdür. ve Bütün Türk İslam aleminin, sevenlerinizin, sevdiklerinizin ve Sizin, MEVLİD KANDİLİNİZİ tebrik ediyorum. Mevlid Kandilinin hayırlar getirmesini, diliyorum..
...........................Güzel dilekleriniz gönlünüzce olsun..
Bahtınız açık kısmetiniz bol olsun..
Tanıtım, Turizm, Kültür, Sanat Dostlarımızı; ’’ yolların çilesi ’’ bitecek, buluşma sayfalarımızdaki ENGELler kalkacak; kalkmasa da hiç farketmez.. Biz yeni sayfalarda da buluşuruz. ORTAK PAYLAŞIMCI CANLARIMIZ, BEĞEN YORUM VE TAVSİYE YAPAN DOSTLARIMIZ ve BİZ; asla ELEMAN değiliz. UŞAK ve TAŞARON da değiliz. Her sabah yeni bir iletişim ağı kurulur, biz oradan da DAVET alırız..Şimdilik Siz muhteşem Canlarımı yeni sayfama davet ediyorum..
ŞEBİNGÜLÜ sunumlarımla selam sevgi saygı..
Hikmet Okuyar
Şüsiyad Başkanı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.