- 524 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dilinde Aşk Vardı Yüreğinde İhanet-3Son Nefeste Veda Bölüm-16
Son Nefeste Veda Bölüm-16
Alıntı
Değiştir
Sil
Bölüm-16
Taksi şoförünün dediği kadar varmış. Arabayı holdingin bahçe kapısı önünde durdurduğunda şehri bir baştan diğer başa geçmiştik.
Hasan:
_ Ne kadar yazdı hemşerim?
Şoför:
_Sen iyi birine benziyorsun arkadaş. Bütün paranı almayacağım. Hesabın yarısını versen yeter. Yüz elli lira.
Hasan:
_ Ne yaptın be arkadaş galiba dönüş yürüyerek olacak. Hadi sağlıcakla kal yolun açık olsun.
Şoför:
_Eyvallah arkadaşım senin de yolun açık olsun.
Kapı girişindeki bekçi kulübesine yaklaşarak camı tıklattım. İçerdeki iki kişiden genç olanı kapıyı açıp yanıma geldi.
Bekçi:
_ Ne oldu hemşerim birini mi arıyorsun?
Hasan:
_ Evet kardeşim birini arıyorum. Bu holdingin sahibi olan Şirvan Hanım’la görüşmek istiyorum
Bekçi:
_ Başka derdin var mı? Seyfi Bey ’ide görmek ister misin? Belki onu da tanıyorsun.
Hasan:
_ Evet, ismini duydum ama ya Şirvan Hanım ya da Emir Dağlı olmalı, olmadı Cevat’ta olur. Ama şu ufacık kuş beynini çalıştırmayıp beni şuracıkta paydosa kadar bekletirsen yarın bu kulübeyi beş yüz metre uzaktan seyredebilirsin. Şimdi poponu kaldır ve Şirvan Hanımı ara?
Ben böyle konuşunca, bekçi telefonun ahizesini eline alarak bir numara çevirdi. Birkaç kelime konuştuktan sonra hemen bana dönerek
Bekçi:
_ Özür dilerim efendim buyurun gidelim.
Hasan:
_ Önemli değil evlat herkes hata yapar. Ama önemli olan yaptığı hatadan ders çıkarmasıdır. Bizi kim bekliyor
Bekçi:
_ Şirvan Hanım bekliyor efendim.
Önce asansöre bindik. Birkaç dakika sonra Şirvan hanımın ofisinin kapısındaydık. Bekçi kapıyı bir kere tıklattı. Kapı hemen açıldı belli ki kız bizi kapının arkasında bekliyordu. İçeri girdim bana hemen yer gösterdi ben oturduktan sonra Hiç beklemediğim bir şey yaparak geldi ve elimi öptü. Hâlbuki yaşça ben ondan küçüktüm ama nede olsa Cevat’ın ağabeysiydim.
Şirvan:
_ Hoş geldin Hasan ağabey. Benim için bu gelişin çok büyük bir sürpriz oldu. Keşke bir telefon etseydin seni köyden aldırırdım. Beni mahcup ettin.
Hasan:
_Sağ ol Şirvan Bu sefer böyle oldu. Sizler nasılsınız? Cevat nasıl?
Şirvan:
_ Hepsi iyi ve sağlıklı. Bir iş için Cevat İstanbul’a gönderdim. Emir Dağlı ’da özel bir işi için bugün izinli Bu arada kendiişlerini de halledip tamamen İzmir’e yerleşecekler.
Hasan:
_ İnşallah hayırlısı ne ise o olsun. Biliyorum şimdi sen meraktan ölüyorsun durup dururken Hasan ağabey niye geldi. Öyleyse dinle anlatayım ama bu arada Seyfi Beyde burada bulunsa iyi olur.
Şirvan:
_ Evet, şirkette hemen çağırayım. Beş dakikada gelir biz de bu arada ne içersin Hasan ağabey
Hasan:
_ Çay olsun Şirvan.
Biz çaylarımızı içerken Seyfi Bey de bize katıldı.Baştan sona bildiklerimi duyduklarımın hepsini anlattım.
Hasan:
_ İşte böyle anlatacaklarım bu kadar. Cevat’la tanışmanız ve sonrasında gelişen olaylar, Kambur Sinan’ın dediği gibi, kurdukları tezgâha atılan bir çelme oldu. Şimdi bundan sonrası önemli. Cevat’ın ne zaman geleceği belli mi?
Seyfi Bey:
_ Hafta sonundan önce gelemez “.
Hasan:
_ Fark etmez bizde bekleriz. Zira onlardan bir adım öndeyiz. Fırsat kollamak için beklemek zorundalar. Bizimkiler gelince daha detaylı konuşuruz. Ben daha fazla oyalanmadan geri döneyim. Benim tarafımda olacak gelişmeleri siz hemen bildiririm.
Şirvan:
_ Bu akşam misafirim olsaydın Hasan Ağabey. Haber verelim işlerini erken bitirip erken dönsünler.
Hasan:
_Olmaz yolcu yolunda gerek. Hafta sonu yine gelirim.
Şirvan:
_ O zaman, ne zaman yola çıkmak istersen, Seyfi ağabey bizim arabalardan birini hazırlatır seni ben götüreceğim.
Hasan:
_ Olmaz öyle şey.
Şirvan:
_ Çok ayıp ağabey bir hanıma karşı mı geliyorsun? Hem ben Ayşenaz ablamı da özledim.
Seyfi Bey:
_ O zaman ben de geliyorum. Benim başım kel mi?
Şirvan:
_ Oleyy Derebükü kasabasına gidiyoruz. Hii bu arada Seyfi Ağabey bir ara aynaya bakıver başın kel mi değil mi görüver.
Hafta sonunu beklemeden Emir Dağlı ve Cevat İzmir’e döndüler. Olanları en ince noktasına kadar anlattım. Emir Dağlı bayağı keyiflendi. Bana bakarken gülümsüyordu.
Emir Dağlı:
_ Tamam hafta sonu köye gidelim ama gerisini bana bırakın desenize bayağı eğleneceğiz. Vay Seval vay sen neymişsin ya ama seninle konuşmak bana iyi gelecek.
2012/ Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.