- 1601 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AKIM DİYECEĞİNE B.KUM DİYENLER!
Değerli dostlar;Ülkemiz,Milletimiz ve Dînimiz bu günlerde çetin bir sınavdan geçmekte ve zaman, Ülkemizdeki gereçek Vatanseverlerle küresel işbirlikçilerin,gerçek dindarlarla münafıkların mücadelesine sahne olmaktadır.1950’li yıllarda bölücü Said-i Kürdi (Said-i Nursi) adlı meczubun Patrik Athanagoras’sı ziyaret etmesi o zamanki Papa’ya bir eseriyle birlikte gönderdiği mektupla başlayan ve Fethullah Gülen isimli İsevi imamın 1998 yılında Papaya gönderdiği mektupla devam eden DİNLER ARASI DİYALOG adı altında yürütülen İslâmın içini boşaltma,sulandırma ve Hz.Muhammed’siz bir İslâm yaratma belası uzun zamandır bu müslüman milletin başına bela edilmiştir.Bunun yanında Büyük Ortadoğu Projesi adı altında ABD,AB ve İsrail tarafından hazırlanan ve ülkemizdeki yerli işbirlikçilere EŞBAŞKANLIK verilerek bu milletin birliğinin bozulması projesi de 2002 yılından itibaren devreye sokulmuştur.
Bu oyunları deşifre olan Vatikan’ın ve ABD’nin gönüllü ajanları bu oyunlara alet olmayan ve onları deşifre eden Türk Milliyetçilerine utanmazca ve ahlaksızca saldırmaktadırlar.Bu aklı evveller güya suret-i haktan görünüp demagoji yaparak bazı farsça ve arapça kelimelerin de arkasına sığınarak Gülen cemaatinin Türkiye’ye çok büyük hizmetler yaptığını,bunların isimlerinin Ahmet,Mehmet,Hüseyin vs.olduğunu,bunların Türk ve Müslüman olduğunu ve nasıl olur da böyle insanların Türk’lüğe ve İslamiyete zarar verdiğinin düşünüldüğünü olmayan akıllarıyla ajitasyon yaparak millete pazarlamaya çalışmaktadırlar.
O zaman biz de bu arkadaşlara yardımcı olalım. 20 Mayıs 1919 yılında kurulan İngiliz Muhipleri (Dostları) cemiyetinin üyeleri İngiliz Misyoner Rahip Frew hariç Osmanlı Padişahı ve Halîfe-i Rûy-i Zemîn ünvanını taşıyan Vahdettin, Damat Ferit Paşa, Dahiliye Nâzırı olan Ali Kemal, Âdil ve Mehmet Ali Beyler ile Sait Molla hepsi Türk’düler ve Türk olmaları onların İngilizlerle birlik olup Türk Milletine ihanet etmelerine engel olmamıştır!!! Bu soysuzlar ve yandaşları işgalcilerle bir olup vatanı kurtarmak için Anadolu’ya geçen Kuvâ-yı Milliye’cilerle mücadele etmekten isimleri Türk ismi olduğu halde hiç sıkılmamışlardır.Yine isimleri Ahmet, Mehmet,Şerif,Hüseyin vs.Müslüman ismi olan soysuz münafıklar İngilizler ile işbirliği yaparak ve Halifenin bile emrini dinlemeyerek Osmanlı-Türk askerlerine saldırmaktan çekinmemişlerdir. Çekirge yiyerek Medine’yi müdafaa eden Fahrettin Paşa’ya saldıranlar ve hicaz demiryollarını bombalayanlar Mekke Şerifi Hüseyin diğer Arap işbirlikçilerdir.Demek ki onların da isimlerinin Şerif,Hüseyin,Hasan,Osman olması din kardeşlerine ihanet etmelerine engel teşkil etmemiştir!!!
Türkiye’ye,Türk’lüğe ve İslâm’a hizmet ettiklerini söyleyen bu münafıkların kime nasıl hizmet ettiklerini birkaç örnekle anlatalım. (Papa 6. Paul Cenapları tarafından başlatılan ve devam etmekte olan Dinlerarasi Diyalog için Papalık Konseyi (PCID) misyonunun bir parçası olmak üzere burada bulunuyoruz. Bu misyonun tahakkuk edişini görmeyi arzu ediyoruz. En aciz bir şekilde hatta biraz cüretle, bu pek kıymetli hizmetinizi icra etme yolunda en mütevazi yardımlarımızı sunmak için size geldik.9 Şubat 1998 Fethullah Gülen’in Papa’ya mektubundan)
”Kuranı Kerimde hristiyan ve yahudiler hakkında kullanılan ifadelerin çok sert Yani bu ayetlerin kuran ayetleri olduğu kesindir. Fakat o ayetlerin ilk günden bu yana bütün hristiyan ve yahudileri içine aldığı kesin değildir.Kanatime göre hadiseleri kendi tarihsellikleri içinde ele almalı, yani her hadiseyi kendi şartları ve konumu içinde değerlendirmeli ve bu günkü davranışlarımızda da bu günkü tavırları esas almalıyız.”Fethullah Gülen – Hoşgörü ve diyalog İklimi Sayfa-155)
“Hâsılı herkes kelime-i şehadeti esas alarak etrafındaki insanlara bakış açısını yeniden ayarlamalı Hatta onun birini söyleyip diğerini yani "Muhammedün Resûlullah"ı söylemeyen insanlara bile rahmet merhamet nazarıyla bakmalı Fethullah Gülen-Fasıldan Fasıla kitabı)
“…Küre–i Arz’ın şimdiki en büyük devleti Amerika’nın bütün kuvvetiyle din hakikatlerine taraftar çıkması ve İslamiyetle Asya ve Afrika’nın saadet ve sükünet ve müsalaha bulacağına (barış bulacağına) karar vermesi ve yeni doğan İslam devletlerini okşaması ve teşvik etmesi ve onlarla ittifaka çalışması, kırkbeş sene evvel olan müddeayı isbat ediyor, kuvvetli şahit olur.” Said-i Kürdi
(Tarihçe– Hayat , 88, Arabi Hutba–i Şamiye Eserini tercümesi / Birinci Kelime / Haşiye, İçtima–i Reçeteler II/101, Arabi Hutbe–i Şamiye Eserinin Tercümesi / Birinci Kelime/Haşiye)
Ne diyor Saidi Nursi :
“Dünyanın şu anki en büyük devleti Amerika bütün kuvvetiyle dini hakikatlere sahip çıkıyor”
“Amerika, Asya ve Afrika’da İslamiyetle beraber huzur ve saadet geleceğine karar verdi!!!”
“Amerika yeni doğan İslam devletlerini okşadı ve onlarla ittifak etti”
Amerika bütün Asya’da, Afrika’da ve Ortadoğu’da, hülasa adım attığı her İslam beldesinde, kan ve gözyaşı bırakırken, ırzına geçilmiş Müslümanlar bırakırken, Ebu Garipler, Samarralar bırakırken Said Nursi , o “engin!” tesbitiyle, Amerika’nın İslam ülkelerine huzur ve saadet getirdiğini anlatıyor.
Bugün, O’nun yolunu takip edenler de, Amerika’nın ve Batı’nın getireceği huzur ve saadeti bekliyorlar.Örnekleri Irak,Mısır,Libya ve Afganistan’da görülmüştür!!!
Bütün bunların yanına yeni yapılacak olan anayasadan”TÜRK” kelimesinin çıkarılmak istenmesini,yapılan “KÜRT” açılımını ve Tayyip Erdoğan’ın on yıldır “Bu ülkede 32 etnik grup yaşamaktadır.Türk’lük de onlardan biridir.” Diyerek yapmış olduğu etnik ayrıştırmayı da koyacak olursak sanırım ortaya bu DİYALOGÇU VE BOP’ÇU zihniyetin bu ülkeye ve millete nasılhizmet ettiğini gösteren bir fotoğraf çıkacaktır.
Demek oluyor ki;önemli olan insanların isminin müslüman ve Türk ismi olması deği,l önemli olan o insanların şerefli veya şerefsiz olmasıdır! İsmi Yorgo,Mişon,Hans,Bush olanların bizim için ne düşündüğünü ve ne yapacağını biliriz ve tedbirimizi alırız.Ama,adı Abdullah, Fethullah,Sait,Sabri,Ferit,Celali,Mümtazer,Bülent,Nazlı,Fehmi olan münafık soysuzlar bu millete kendindenmiş gibi sokulup zehirini kustukları için tedbir almak zorlaşıyor!
Sonuç olarak; Akım diyeceği yerde Bokum diyen Münâfık, meczup tayfası, Müslüman Türk Milleti ve Türk Milliyetçileri sizi iyi tanımaktadır.Allah ömür verdiği sürece de küfre ve Münafıklara karşı mücadelemiz devam edecektir.Ne diyor sizin unutturmaya çalıştığınız yüce peygamberimiz? MÜNAFIĞIN ALAMETİ ÜÇTÜR;YALAN SÖYLER,VERDİĞİ SÖZDE DURMAZ VE EMANETE İHANET EDER!!! Allah Resulü sizi ne güzel tarif etmiş!!!
Saim BASTIK 12/01/2012- Malkara
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.