- 439 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KARANLIKLA GELEN KİŞİ
AKŞAM OLMUŞ GÜNEŞ ÇOKTAN BATMIŞTI. O İSE BAHÇEDE HER ZAMAN YAPTIĞI GİBİ DOLAŞIYORDU. AMA BUGÜN AKLINI KURCALAYAN FARKLI BİR ŞEY VARDI. ANLAM VEREMEDİĞİ DURUMLAR MEYDANA GELİYORDU. AKŞAMLARI PENCERENİN ÖNÜNDE DOLAŞAN,SANKİ HER ADIMINDA KENDİSİNİ TAKİP EDEN BİRİ VARMIŞ GİBİ HİSSEDİYORDU. ASLINDA HAKSIZ DA DEĞİLDİ ÇÜNKÜ ÇOK KÜÇÜKKEN ANNESİNİ KAYBETMİŞ BABASI İSE ONU TERK ETMİŞTİ. ÇOCUKLUĞUNU, GENÇ KIZLIĞINI VE YETİŞKİNLİĞİNİ TEK BAŞINA SÜRDÜRMÜŞTÜ. HAYATINDA HİÇ KİMSEYE GÜVENMEMİŞTİ ASLINDA GÜVENEMEMİŞTİ. BİRİNE BAĞLANDIĞINDA ONUN KENDİSİNİ TERK EDECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORDU HER NE KADAR ÇALIŞSA DA BU DÜŞÜNCEYİ AKLINDAN ÇIKARTAMIYORDU. BİR GÜN TEKRAR BAHÇEDE DOLAŞIRKEN BİRİNİN ARKASINDAN GELDİĞİNİ HİSSETTİ. ARKASINI DÖNDÜ AMA HİÇBİR ŞEY GÖREMEDİ. O AN AKLINA KOYDU. KENDİSİNİ TAKİP EDEN KİŞİYİ BULMAK İSTİYORDU. HEMEN EN GÜVENDİĞİ ADAMI ÇAĞIRDI VE O KİŞİYİ BULMASINI İSTEDİ. GÜNLER GÜNLERİ KOVALIYORDU. BİR AKŞAM DEMİR KAPI YAVAŞÇA AÇILDI. GELEN KORUMASIYDI.
KORUMASI ONDAN GÖZLERİNİ KAÇIRIYORDU. SORMAK İSTEDİ AMA YAPAMADI. O KELİMELER AĞZINDAN ÇIKMIYORDU.DERİN BİR NEFES ALDIKTAN SONRA TÜM GÜCÜNÜ TOPLADI VE O SORUYU SORABİLDİ.EN SONUNDA KENDİSİNE RAHATSIZLIK VEREN,GECELERİ BİR HAYALET GİBİ KENDİSİNİ KORKUTAN KİŞİNİN KİM OLDUĞUNU ÖĞRENECEKTİ.BAHÇIVAN ONA BAKTI VE CEVAP VERDİ.O SİZİ İZLEYEN VE HER ADIMINIZI TAKİP EDEN KİŞİ SİZİN BABANIZDI.SİZİ BEBEKKEN TERK EDEN VE YALNIZ BIRAKAN KİŞİYDİ O.GENÇ KIZ DUYDUKLARINA İNANAMAMIŞ BİR ŞEKİLDE DOLUNAYIN ALTINDA SESSİZCE YÜRÜYEREK KENDİ YANLIZLIĞINDA KAYBOLDU .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.