- 585 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
" TOPRAĞIN ÜZERİNDE İKİ DAMLA GÖZ YAŞIYDI ONDAN GERİYE KALAN..."...NİZAMİ MERT...
" TOPRAĞIN ÜZERİNDE İKİ DAMLA GÖZ YAŞIYDI ONDAN GERİYE KALAN..."
ACILARA MESKEN OLMUŞ YÜREĞİNDE BİR SIZI VARDI KALDIRIP ATAMADIĞI, HAYAT NEDENLER VE NİÇİNLERLE TÜKETİLİRKEN,GERÇEK YAŞAMIN AYNASINA BAKAN KALMAMIŞTI YAŞADIĞI DÜNYADA. BİR OF ÇEKTİ, BULUTLARIN ARASINDAN GÖRDÜĞÜ SON YILDIZA BAKARAK. İNSAN NANKÖR, İNSAN CAHİL DEDİ USULCA, KORKUYORDU BESBELLİ, HIRSINDAN YÜREĞİNDE SEVGİ, DİLİNDE HOŞ GÖRÜ, YAŞAMINDA AHDE VEFA KALMAYAN İNSANDAN. UMUDUNU KESMEDİĞİ BİR TEK YARATICI KALMIŞTI YÜREĞİNDE;" İÇTEN VE SAMİMİCE YAKARMAYA BAŞLADI, YA İLAHİ AKİDEMİ SORUNLARIMIN ELİNDEN KURTAR VE KORU, BANA İNATÇI VE KAVGACI BİR TAKVAYI ÖĞRET, DİLİMDEKİ DÜĞÜMÜ ÇÖZ, SADRI MI GENİŞLET, BENİ SALİH KULLARININ ARASINDAN AYIRMA VE BENİ CENNETİNİN VARİSLERİNDEN KIL, ATEŞİN AZABINDAN MUHAFAZA EYLE, SENİN HER ŞEYE GÜCÜN YETER." EY YÜCELER YÜCESİ RABBIM SENİ BULAN NEYİ KAYBEDER, SENİ KAYBEDEN NEYİ KAZANIR, YÜREĞİMDEN SEVGİNİ EKSİK ETME ANCAK SENİN SEVGİNDE İHANET YOKTUR"(AMİN) BİRAZCIK FERAHLAMIŞTI YÜREĞİ, RABBIN SEVGİSİ ŞAKAĞINDA HOŞ BİR ACIYLA TÜM VÜCUDUNU SARARKEN, ONUN NİMETLERİ VE MERHAMETİ KARŞISINDA HAFİFÇE ALNINI SECDEYE KOYDU" DÜNYA BİR META DEĞİL Kİ KAVGAYA DEĞSİN DİYORDU EVRENİ ALEME " TOPRAĞIN ÜZERİNDE İKİ DAMLA GÖZ YAŞIYDI ONDAN GERİYE KALAN.....NİZAMİ MERT.