Kadınlar Erkeklere Sosyallik mi katar ?
Bir muhabbetteki bir laf takıldı bu aralar aklıma. Erkeklerin kadınlarla daha sosyal olduğu konusu. Ve gerçeklik payını düşünmeme imkan verdi bu muhabbet. Ve sonuç olarak bir takıntıdan ibaret olduğu neticesi çıktı...
Sosyalliği arttırdığını söyleyen erkekler hatta üstüne yanınızda bir bayan olsaydı daha iyi olmazmıydı diye sordu. Elbet daha iyi olabilir ama sosyallik açısından mı hayır. Düşünüyorumda bir erkeğin erkekle konuşamayıp bir bayanla konuşabilcek neleri var hiçbirşey. Hatta konuşmalarına sınır bile çekilecek dahada azalacaktır. Sosyallik derken bir bayanla bir kafeye gider erkeklede gider , sinemaya, operaya, tiyatroya birçok yere bayanla gittiği her yere bir erkeklede gider ve erkekle gittiğinde daha çok ta eylenir. Eğer bayanla düşüncesi arkadaşlığın dışında değilse. Ancak bir çok erkek bu konuyu takıntı yaptığı için genel olarak bunun farkında değildir. Halbuki bir erkekle gideceği daha çok yer vardır örneğin maç.
Şimdi bir bayanla olunca baktığımızda bir erkekle bir cafede bir saat konuşmadan otur sorundur. Ancak bir kadınla istersen sabaha kadar konuşma öyle otur bakar durursun sorun değildir. Bir erkeğin elinnden tutamassın bir bayanın tutarsın otururken. bir erkeğe sarılamassın hiç bir şekilde bir kadına sarılabilirsin ki bunlar arkadaşlığın getirdiği şeyler değildir. Rahat rahat muhabbet ederken her konuyu dile getirebilirken bir erkekle masaya bir bayan gelir ya konu kapanır yada konu biraz küçültülür, traşlanır bazı kelimeler kullanılamaz olur. Bu durumada erkekler der bayanlar erkeği efendi yapıyor halbuki alakası bile yoktur. Efendi olmak istiyen erkek bayanı bahane etmez o yokkende efendidir. Burdanda anlayacağımız gibi bir bayan arkadaş olarak bir erkeğe katkısından daha çok sınırlama getirir. Sevgili olarak ise bir erkeğe bir çok etken ve avantaj katar. Bu açıdan bir bayan arkadaş bir erkek arkadaşın yerini asla dolduramaz. Yada fazladan sosyallik katamaz. Sevgili adını taşıyan bayan dışında hiç bir bayan bir erkekte öncelikli plan oluşturamaz.
Ve gelipte bize kadınlar sosyallik katar bir masada kadın olsa iyi olur diyenlere söyleyeceğim tek laf var. Abazalıklarından bir an önce kurtulsunlar.
Mustafa KURT
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.