- 618 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GENÇ KIZLARIMIZIN DİKKATİNE !..
GENÇ KIZLARIMIZIN DİKKATİNE !..
"yani günlerdir inceliyorum, okuyorum yazılanları ve konuları da..
harbiden acınacak halde bu camia..
bu konuyu açan yazı da son noktaydı benim için..
demek bize kültürel ve siyasi açıdan oyun oynanıyor?
sizlere yemin ediyorum yazık yaa!
kızlarımıza kimsenin akıl öğretmesine ihtiyaç yoktur. asıl erkekler kendilerine çeki düzen versinler de kızlarımız da rahat rahat yaşasınlar..
bir erkek olarak utandırıyorsunuz beni!
ya ne kadar süper ve BOŞsunuz yaa!
ben başka sitelerde çok seviyeli, bilimsel ve daha akıllı insanların yazılarınızı okuyorum(asla söylemem hangi forum siteleri olduğunu. ki oralara da gelmeyin) da bu sitedeki arkadaşların..
tamam müzik sinema magazin foreverlar.. olacak elbet..
müzik:children of bodom,Queen’den,mahsun’a müzeyyen senara kadar dinlerim
edebiyat:Sunay Akın arkadaşımdır.. kitabım yayınlanma aşamasında
geyik:Tillahını yaparım.üstüme çok az adam vardır
sinema:Lümpenist fransız filmleri hatta o saçma Romantik komedi bile izleyen biriyim
asla musikişinast insanlar gibi Exvari dolaşmadım..
Amerikalar,avrupalar gezen bir fırlatmaydım..
yani istesem bu sitenin her konusuna mutlaka bir yorum yazarım.
BUNLARIN HEPSİNİN CANI CEHENNEME
ben hava peşinde koşan biri de değilim..
AMA! AMA! AMA!
YETER YA!
LÜTFEN bu sitede biraz daha ciddi olun..
Bacardi kardeşimizi en yakışıklı(baba on numarasın bu arada) seçmekten vazgeçip, acil hakkında verdiği güzel bilgiler için "en faydalı" seçin mesela.
son entry lere bakıyorum.. elle tutulur hiç birşey yok..
soru bankaları, makaleler, gündem, yapılan çalışmalar, bürokratik soru ve sorunlar süslesin konu başlıklarınızı daha çok..
çünkü bu site bunun için kurulmuş olmalı değil mi admin?
şimdi aklıma geldi..
türk-kürt meselesini kouya taşımışsınız.. içim acıyarak okudum konuşmalarınızı.. lütfen izin vermeyin böyle şeylere sayın Admin. herkes istediğini söyler de demeyin bana..
neyse tıbbiyeliler..
ben doktorum. ama ne siz bendensiniz ne de ben sizdenim."
GENÇ KIZLARIMIZIN DİKKATİNE !..
2006 yılında bu başlık altında kaleme aldığım yazım, kendisini tanımadığım bir kişi tarafından DrTus sitesine konularak tartışmaya açılmış. Bunu aylarca sonra Googl’de arama yaparken gördüm ve yapılan bazı yorum ve eleştirilere yanıt verme gereği duymuştum. Çok sayıda kişi tarafından okunan ve %90’ın üzerinde beğeni alan ve yorumda bulunulan bu yazımın hala gündemde kaldığını görüyorum.
u yazım dolayısıyla bana karşı terbiye ve nezaket sınırlarını aşan bazı yorumlar yapıldı. Bu yorumlarında terbiye sınırlarını aşanlar; ne yazık ki, Doktor veya Tığ öğrencisi olduklarını beyan ediyorlar. Bu beyanlar doğru olmayabilir de. Gerçek oluşları halinde, doğrusu büyük üzüntü duyarım.
İşte bunlardan birini yukarıya almış bulunuyorum. Bana saldıran bu kişinin, yazdıklarından;Tıp öğrencisi mi, yoksa Doktor mu olduğu anlaşılamıyor. Adeta bir deli saçması gibi yazdıklarına bakınca bu sıfatlardan birnin mensubu olmamasını temenni ediyorum. Bu kişi veya bunun gibiler Doktor olabilirler, ama asla bir Türk Hekimi olma nosyonunu kazanamazlar. Zira "Türk Hekimi" olabilmek için "Tıbbiyeli Ruhu" na sahip olunması gerekir. Bu ise kolayına ve zorla kazanılamaz. Hekimlik sadece hasta muayenesinden ibaret bir meslek olmayıp; topluma karşı sosyal sorumluluk ve görevleri olan bir meslektir. Tıbbi Deontoloji kurallarına uyulmasını gerektirir. Ülke sorunlarına karşı son derecede duyarlı insanlardır Hekimler. Kurtuluş Savaşımız sırasında ve Cumhuriyetimizin kuruluşunda Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün yanında yer almışlar ve şehitler vermişlerdir.
"Büyüklerini saymak, küçüklerini sevmek, yurdunu ve ulusunu özünden üstün tutmaktır" ilkesi Türk Hekimleri için son derecede geçerlidir. Bu nitelikleri taşıyamayanlar nasıl Hekim olabilirler ki !.. Ben bu yazımı kaleme aldığımda 48 yıllık bir hekimdim. Şimdi de 55 yıllık bir Hekim olarak Türk Tabipler Birliği’ne bağlık Antalya Tabip Odası’nca düzenlenen Onur Belgemi alacağım.
Yazımda kızlara akıl öğretmeme gerek olmadığı yazılıyor ve ve benzeri eleştirilerde de kimsenin ahlak bekçiliğine soyunma hakkım olmadığı ve genç kızları küçük düşürdüğüm yönünde saldırıda bulunuluyor. Düzeyli eleştirilere saygı duyar, kusurum varsa düzeltir, hatta gerekirse özür de dilerim. Ne yazık ki bu tür eleştiriler çoklukla yukarıda sözünü kesim tarafından yapılmış bulunuyor. Bu eleştirmenler; işte benim kendilerini sakınmalarını önerdiğim, gününü gün etme çabasında olan salon züppeleri, ya da genç kızlık nosyonuna sahip olamayanlar. Bunlar Tıp öğrencisi veya Doktor olsalar ne çıkar ! Önce edep, adap, nezaket sahibi olmalılar bence. Yüzlerinde ar ve haya perdesi olmalı.
Benim genç kızlarımıza ve kadınlarımıza ne kadar değer verdiğim beni tanıyan herkes tarafından bilinir. Beş kız kardeşi ve üç kız evladı olan bir Türk erkeğiyim ben. Kardeşlerim ve çocuklarım, Allah’a şükür, ideal birer Türk Annesi oldular; Cumhuriyetimizin temel niteliklerine, Atatürk İlke ve Devrimlerine bağlı, Türk örf ve adetlerine saygılı, son derecede başarılı evlatlar yetiştirdiler. Ben bu yaşımda genç bir kızımızın ve kadınımızın önünü geçmem ve kendilerine yol veririm.
Aslında kendisine "Fırlama" sözcüğünü layık gören bir kimseyi muhatap almamam gerektiğini düşünüyorum. Ama sahip olduğum toplumsal sorumluluğum, Hekimlik İlkelerim açısından bu açıklamada bulunmayı kendim için bir görev saydım.
Herkese iyi gün dileklerimi, benden büyüklere saygı ve küçüklere de sevgilerimi sunuyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.