Gelişiyor muşuz!
Türkiye gelişmekte, Türkiye çağ atlamakta, Türkiye demokrasileşmekte, Türkiye modern bir topluma dönüşmekte…. de babam de!
Yani söylenenlere bakarsanız, Türkiye’nin kuş olup uçmasına az kaldı.
Peki madem öyle de, bie iki soru takıldı kafama, sormadan edemedim:
..
İsterseniz bana inanmayın, istatisliklere hele hele hiç inanmayın.
Sadece TV cihazınızı açın ve akşam haberlerini dinleyin. Birkaç örnek:
….
Yollar eskisinden daha düzgün, otoyollar deseniz kaymak gibi, fakaaaaaaaaat,
ne trafik kazalarında ne de ölüm ve yaralanmalarda zerre eksilme yok.
Yol tıkanması, kuyruk, kavga döğüş, rastgele park yüzünden yangına ulaşamayan itfaiyeciler,
…….
Millet eskiye oranla daha dindar görünmekte, camilerde hırsızlık aldı başını gitti. Korkarım yakında imamı da kaçırırlar……
….
Sahtecilik, dolancırılık, kandırmaca, aldatmaca başını almış gitmiş.
Sigaranın kendisi kara şeritle örtülürken, dumanı mazotlu Bağdat ekpresi gibi uçuşmakta. Kadehi kalrırkeni kadeh karartılmış, lakin ‘oh’ diye keyifle koltuğa yaslanan oyuncu.
Yahu, kundakta bebek mi kandırıyorsunuz, havada leylek mi?
8-10 yaşındaki kız oğlan tüm çocuklar artık internetin öyle kurdu olmuşlar ki; seni beni sulu dereye götürür susuz getirir.
Filmlerde içki ve sigara görüntüsüne sansür (gördüğüm her defasında önce gülmekten sonra da ağlamaktan hıçkırık hastalığına yakalandım
Gel gelelim gündüz gözü tüm kanallarda tabancalı, tüfekli, sopalı, yumruklu ve tokatlı beş para eğlence ve eğitsel değeri olmayan TV-(ser)serileri ve akşamki reklamlarına.
Tek bir kişi de kalkıp dur demediği gibi, sansür mansür yok! Vur babam vur!
TV ekranı karşısında çol çocuk genç oturmuş heyecanla gayet doğalmış gibi izlemekte…
İyi izlemeler, ta ki; dananın kuyruğu kopuncaya kadar.
…
Kederli/Almanya, 04.01.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.