- 1325 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRK TİPİ MÜSLÜMANLIK - NATUREL TÜRK KANI- OSMANLI VE TARİHLE YÜZLEŞMEK ÜZERİNE
Çok seneler geçti üzerinden ama sanırım hepimiz seyretmişizdir Türkan Şoray ve Ediz Hun’un baş rollerinde oynadıkları ‘’ Güllü ‘’ filmini…O filmde Ediz Hun ( Taka Nuri) Güllü’nün( Türkan Şoray) kanlısıdır. Ancak ne Güllü Taka Nuri’yi tanır ne de Taka Nuri onu. Çünkü Güllü’nün elinde Taka Nuri ile ilgili tek resim vardır o da Taka Nuri kundakta iken çekilmiştir.
Neyse efendim uzatmayalım…Sonunda Taka Nuri bir şekilde anlar Güllünün aradığı kanlısının kendisi olduğunu. Tek çaresi kalmıştır. Mutaassıp bir kız olan Güllü’yü din damarından girerek bu kan davasından vazgeçirmek. Bunun için de imam kılığına girer ve Güllü’nün yaşadığı eve gelir. Aralarındaki konuşma tam olarak aklımda olmasa da üç aşağı beş yukarı şöyledir:
-Kızım insan öldürmek çok büyük günahtır.
-Haklusunuz hoça efendu.
-Bir insan öldüren ebediyen cehennemde yanar.
-Haklusunuz hoça efendu.
-Yaşamak varken ömrünü hapislerde geçirirsin.
-Haklusunuz hoça efendu.
-Hem silah taşımak kadın kısmına hiç yakışmaz
-Haklusunuz hoça efendu.
-Hazreti Peygamber de veda hutbesinde kan davalarını yasaklamıştır?
-Haklusunuz hoça efendu.
-Çok güzel kızım..Şimdi ne yapacaksın o halde?
-Furacağum o iti hoça efendu.
İşte Türk Tipi Müslümanlık derken kast ettiğim buydu. Türk müslümandır..Evet Müslümanlığın icaplarını en iyi şekilde yerine getiren milletlerin başında da Türkler gelir amenna ama Türk aynı zamanda Müslümanlığı kendi kafasına göre yorumlar.
Mesela : Yaşadığım bir köyde…Vatandaş Ramazan ayında sabahtan akşama kadar oruç tutar.Akşam orucunu açar.Teravih namazına gider.Teravihten sonra kahveye çekilir ve sahur vaktinin dolmasını kahvede tombala oynayarak geçirir. Tombala dediysem öyle eğlencesine değil. Baya baya para döner ortada. Hatta çok görmüşümdür: Şanslı addettiği tombala kartını cebine koyup camiye gelir. Tam secde edecekken o kart cebinden düşer. İmam Efendi istediği kadar - Afedersiniz- kıçını yırtsın parasına oynan her oyunun kumar olduğunu, kumarın büyük günah olduğunu anlatmak için.
Pek çok kan davasında kanlıların birbirlerini camide öldürdükleri bir gerçektir. Çünkü insanın en savunmasız olabileceği yer camidir ve ölen de öldüren de oraya öncelikle namaz kılmaya gitmiştir.
Türk’ün kafası bozulur. Dünya artık ona dar gelmeye başlar…Abdest alır, iki rekat namaz kılar ve intihar eder.Kendini öldürenin ebediyen cehennemde kalacağını, cenaze namazının bile kılınmayacağını bile bile…
Çok görmüşümdür Cuma namazından çıktıktan sonra soluğu bir markette alıp akşama kuracağı çilingir sofrası için içki alanları…Oysa o günün va’z-ü nasihat konusu alkolün haram olduğu üzerinedir…Hatta kolonya dökünmek bile haramdır.Hoca Efendi öyle demiştir ama Türk bildiğini okur yine de.
Kısacası Yukarıda da söylediğim gibi Türk bildiğini okur. Çünkü her Türk şu dört konuda kesin uzmandır 1- Din 2- Siyaset 3- Futbol 4- Tarih…
İsterseniz İmam-ı Âzam olun mutlaka herkes dini sizden iyi bilir…Tayyip Erdoğan ya da Kemal Kılıçdaroğlu olun isterseniz…Herkes siyaseti onlardan çok daha iyi bilir…Messi olsanız ne yazar? Herkes futbolu sizden iyi bilir…İster İlber Ortaylı, İster Halil İnalcık olun Vatandaş ‘’ Muhteşem Yüzyıl’’ dizisinden öğrendikleri sayesinde Tarih alanında sizi fersah fersah sollamıştır.
Bendeniz az buçuk Tarih bilgimle diyorum ki:
O kadar yazdım Türk olmanın kanla, genle, kafatasının boyutlarıyla, anamızın , hatta babamızın hangi milletten olmasıyla bir alakası olmadığını ama bazı vatandaşlara anlatamadık bir türlü.
İşin daha da garibi bir zamanlar bizler ‘’Ben Türk’üm, Türk olmaktan gurur duyuyorum’’ dedikçe adeta bizi çatlatırcasına ‘’ Ben Türk olmaktan değil, Türkiye’li olmaktan memnunum’’ diyenler; o gün bizler ‘’ Türklük Ruhu, İslam Şuuru ‘’ dedikçe bizleri ‘’ Faşist köpekler, Irkçı, kafatasçı, ‘’ olarak yaftalayanlar bu gün beni fersah fersah geçmiş vaziyetteler milliyetçilikte(!) Gerçi ayıp olmasın diye kendilerine Milliyetçi değil de Ulusalcı filan derler ya neyse…
İşte bu kardeşler…Yani bir zamanlar Türk kelimesini ağızlarına aldıklarında mideleri kalkan bu zevat, Bir zamanlar Atatürk resimlerini ( O kalpaklı Atatürk fotoğraflarını ) Lenin’in kalpaklı resimleri ile değiştirenler bu gün Türkçülükte de Atatürkçülükte de her biri bir şeyh-ül muharririn, her biri mürşid-i kâmil olmuşlardır ki onlardan icazet almadan Türk olmanız da Atatürkçü olmanız da mümkün değildir.
Neyse efendim … Ben o kadar yazdım çizdim ama bazı vatandaşlar takmışlar kafayı bir kere Osmanlı Padişahların analarının Türk olmadığına. Dolayısıyla da Osmanlı Hanedanı Türk değildi demeye çalışıyorlar…
1-Öncelikle şunu belirteyim: Osmanlı hanedanının Türk olmaması durumunda Atatürk de dahil...Evet Atatürk de dahil hiç bir Allah’ın kulu ‘’ Ne mutlu Türk’üm diyene ‘’ diyemez…Niçin diyemez? Çünkü eğer bir Türk olarak ben 600 seneye yakın bir süre kendimi Türk olmayanlara yönettirdiysem bunun nesinden mutlu olacağım? Sığır gibi kendimi yabancı milletlerden insanlara güttürdüğüm için mi ne mutlu bana?
2-‘’Osmanlı hanedanı Türk değil ‘’ olsun. Kim Türk peki? Daha doğrusu Türk nedir? Nasıl bir şeydir? Neye benzer?
1071 Malazgirt zaferinden sonra Anadolu’ya, sonra Balkanlara, Avrupa’ya, Asya’ya, Afrika’ya tamı tamına 24 Milyon Kilometrekare toprağa yayılmış olan bir cihan devletinde sıfır kilometre, el değmemiş, dokunulmamış, kanına kan karışmamış bir Türk bulabilmek mümkün müdür?
Bu ülke sadece 30 Ekim 1918 Mondros Ateşkes Antlaşmasından sonra feci bir işgal gördü…( 93 harbi ve Balkan savaşları ile daha öncesinde tüm 19. Yüzyıl boyunca yaşanan diğer savaşları ve işgalleri yazmıyorum ) Bu işgal sırasında sadece Yunan palikaryalarının Anadolu’da tecavüz ettiği kadın-kız sayısı yirmi binin üzerindedir. I. Dünya savaşı yıllarında Rusların ve Ermenilerin tecavüzüne uğrayan yine on binlerce kadın vardır. İstanbul’da İngilizler, Güney illerimizde Fransızlar, Karadeniz’de Rumlar 1914-1922 yılları arasında on binlerce kadını-kızı hamile bıraktılar…
Padişah annelerinin hep yabancı kadınlar olmasını kafaya takanlara sormak gerekir…Kaç kişi ‘’Benim ninem işte o tecavüze uğrayan kadınlardan biri değildi.’’ Diyebilir? Kaç kişi dedesinin bir tecavüz sonucu dünyaya gelmediğini söyleyebilir?
3-Peki siz gerçek manada kanına hiç başka kan karışmamış…Kesinlikle öz be öz bir Türk neye benzer hiç gördünüz mü? Görmediyseniz yukarıdaki resme bakın. İşte hiç bir bozulmaya uğramadan tüm özellikleriyle Türk kalmış bir topluluk…( Dukhalar…Moğolistan’ın Kuzey sınırında Sayan Dağları eteklerinde yaşıyorlar.Yani Anayurdumuz Orta Asya’da) Bakın bakalım Türkiye’de yaşayan bir tane Türk’e benziyorlar mı? Yanlış anlaşılmasın Rabbimin yarattığı her insan kutsaldır bence…O manada söylemiyorum. Demek istediğim Öz be öz Türk işte böyle bir şey oluyor…O halde bizim kanımıza mutlaka başka milletlerin kanı karışmış.
Yani??? Yani Türkiye’de yaşayanlar olarak hiç kimsenin ‘’ ben öz be öz Türk’üm diye şişinmeye hakkı yok...Hele hele de 24.000.000 km2 toprağa( Yazı ile: Yirmi dört milyon kilometre kare ) Türk’ün bayrağını taşımış olan Osmanlı Padişahlarına ‘’ Anaları Türk değildi ‘’ diye dil uzatmaya hakları yok…Hele hele de kendi vatanında Kayseri’den Doğuya gitmeyi gözü ( ben gözü diyeyim yine terbiyemi bozmayayım) yemeyenlerin ‘’ ben Öz be Öz Türk’üm deme hakları hiç mi hiç yoktur.
5- Osmanlı Padişahları evlat ve kardeş katili imişler…Bazı Mağribiler mal buldu ya hemen üzerine atladılar bunun. Yahu okullarda az biraz tarih dersi gördü iseniz bunu tarih öğretmenleri anlatmıştır zaten. Lakin derslerde sıralara slogan yazmaktan, sevgililerinizin adını kazımaktan adam gibi ders dinlemediğiniz için yeni yeni öğreniyorsunuz şimdi bir dizi sayesinde…
Evet Osmanlı Padişahları kardeş ve evlat katliamı yaptı ( Hepsi değil elbette ) İçlerinden tahta geçer geçmez otuz dokuz şehzade tabutunu sarayın avlusuna dizenler oldu… İyi de size ne? Adam kendi sülalesini katlediyor..Sorulacak bir hesap varsa kendi sülalesi sorsun…Verilecek hesabını da Allah’a versin.
Eğer o Padişahlar Kardeş katliamı yapmasalardı O devlet 600 sene yaşayabilir miydi? Sorarım: Toplamda 254 Devlet kurmuş Türk Milleti. Osmanlı kadar uzun bir hayat süren tek bir Türk devleti var mı içlerinde? Neden? Çünkü diğerlerinde kardeş ve evlat katliamı yok. Onlar Devlet-i Ebet Müddet için evlatlarını, kardeşlerini katletmişlerse bundan dolayı alınlarından öpülmeleri gerekmez mi?
2013 ün penceresinden bakınca elbette katliamdır bu yaşananlar ama 1400-1500-1600 lerden baktığınızda yine de katliam deseniz bile ‘’ Haksızlardı ‘’ diyemezsiniz.
6-Padişahlar niçin Türk kızlarıyla değil de yabancı hatunlarla evlendi? Kim soruyor bunu? Eline üç beş kuruş para geçince tiki azan, soluğu aidsli, frengili Nataşaların yanında alanlar ya da parası olsa hemen alacak olanlar?
Padişahlar Hep yabancı milletlerden hatunlar aldılar çünkü Türk kızlarıyla evlenselerdi evlendikleri kızların baba,kardeş, amca, dayı gibi erkek yakınları da hanedana ortak olacaklardı. Zaten var olan şehzadeler arası taht rekabetine bir de Padişah eşlerinin, annelerinin erkek yakınlarının kavgası eklenecekti. O zaman belki de daha çok insanın kellesi gidecekti taht uğruna.
7-Hep dillerde olan: ‘’ Tarihimizle yüzleşelim’’ Yüzleşelim babo..Yüzleşelim de istediğiniz hataların, sevapların ortaya dökülmesi ve yapılan hatalardan ders alınması değil ki…Tarihimizle yüzleşelim…Ne yapalım peki? Mesela Osmanlı Padişahlarının alayı homoseksüeldi, haremde toplu seks yaparlardı, alkolik, hatta uyuşturucu müptelası idiler diyelim öyle mi? Dedik farz edelim: Boyumuz mu uzayacak? Bu sapıklara ve keşlere 600 sene boyun eğdiğimiz için Çok daha Mutlu Türkler mi olacağız? Bu öğrendiklerimiz bizi muasır medeniyetin zirvelerine mi taşıyacak? Ne boka yarayacak ha? Ne boka yarayacak? Kendimizi daha iyi mi hissedeceğiz. Ki öyle değil elbette…
Tarihimizle Yüzleşelim… Başka ne yapalım peki? Efendim 1915 te Ermenilere bir soy kırım yaptığımızı kabul edelim…Başka? Eh hazır elimiz değmişken bir de Kürt soykırımı yapmışız onu da kabul edelim. Haaa unutmadan Alevi Katliamları var eh bi zahmet onu da soykırım olarak kabul edelim…
Maksat üzüm yemek değil ki Tarihimizle yüzleşelim derken. Bağcı dövmek. Hani toplumsal barışı sağlamak için acılarımızı ortaya koyalım ve bir daha yaşanmaması için söz verelim birbirimize dense amenna ama kazın ayağı öyle değil maalesef.
Neyse…Çok iyi biliyorum ki ‘’Benim oğlum bina okur, döner döner yine okur’’ misali herkes yine bildiğini okuyacak…Bizimki ‘’ Maksat muhabbet olsun…Ağzımız ve ellerimiz boş kalmasın.
TÜM DOSTLARA BÜTÜN SEVDİKLERİYE BİRLİKTE SAĞLIK, BAŞARI, HUZUR VE MUTLULUK DOLU DAHA NİCE YILLAR DİLİYORUM.
YORUMLAR
" Ben de farklı bir şey söylemiyorum zaten..Türk olmanın kanla,ırkla, genle bir alakası olmadığını bunun bir ruh meselesi, hissiyat konusu olduğunu anlatmaya çalışıyorum."
Güzel yurdum insanı öyle boş, öyle anlamsız şeylerle uğraşır, zaman kaybeder, polemiğe girer ki...Ama gerçek anlamda toplum faydasının söz konusu olduğu durumlarda elini taşın altına koymakta çekingen ya da üşengen davranır! Dünden bugüne geçen süreçte ecdadımızın hatalarıyla, doğrularıyla, eksikleri fazlalarıyla, başarı ve başarısızlıklarıyla bir bütün olarak ortaya koyduğu varlık bizim gerçeğimiz! /Bizim olan, bizden bir parça olan bu tarihsel, sosyal, kültürel vs. gerçeği hangi gerekçelerle ve nasıl inkâr edebiliriz ki? Beğenelim beğenmeyelim; bu gerçeği değiştirebilir miyiz?
Bizim olan bu tarih, bu kültür, bu coğrafya, bu halk etnik ya da başka ipe sapa gelmeyen ayrıştırmalarla birbirine sırtı döndürülerek, birbirine kırdırılarak ne/ nasıl ve ne diye elde edilebilir?
Bir Türkmen olmama rağmen, sizin dediğiniz/demek istediğiniz anlamda algılıyor, yorumluyorum ben de. Ve Mustafa Kemal ATATÜRK' ün, kurduğu Türkiye Cumhuriyeti Devleti bünyesinde kastettiği Türk Milliyetçiliği anlayışı da bu anlamda idi diye düşünüyorum!
Açık, net ve samimi ifadelerinizle taçlanan bu yararlı paylaşımınıza teşekkürlerimle, saygı ve dostlukla...
sami biberoğulları
Selam ve saygılarımla.
Sami hocam, yazıyı okuyunca gülsem mi ağlasam mı şaşırdım inan. Yazdıklarınızın çoğunda haklısınız ama ben Türk olduğumu düşünüyorum. Çünkü öyle hissediyorum. Niye kızdın bu kadar?
Tebrikler, yeni yılın hayırlara vesile olur inşallah.
sami biberoğulları
Ben de farklı bir şey söylemiyorum zaten..Türk olmanın kanla,ırkla, genle bir alakası olmadığını bunun bir ruh meselesi, hissiyat konusu olduğunu anlatmaya çalışıyorum.
Zaman zaman birilieri gelip damarıma damarıma basıyor. Ben de yazmak zorunda kalıyorum.
Selam ve sevgilerimle.
Kim ne derse desin Ben kendimi Öz be Öz türk görüyorum.Türklerin bazı özellikleri vardır.Bu özellikler mutlaka babadan oğula geçer.Önemli olan insanın kendini Türk hissetmesi onu içine sindirebilmesidir.Bütün mesele bu.Milli duygular bitmişse ve yabancı hayranlığı başlamışsa tabiki bu durum tartışılacak Türklük alay konusu yapılacaktır.Atatürkün dediği gibi; - Ne Mutlu Türküm diyene !
sami biberoğulları
Ben de onu söylüyorum. Bir insan kendini Türk olarak ifade ediyorsa, Türk'üm demekten şeref duyuyorsa Türktür...Hiç kimse bir başkasının Türklüğünü sorgulama hakkına sahiğ değildir atasından anasından dolayı. Bunu ifade etmeye çalışıyorum.
Selam ve sevgilerimle.
hocam o diyenlerin dediğini yapmak gibi bir mecburiyetimizmi var öyle veya böyle kime göre doru olacaz kime göre kimin istediği şekilde yaşayacağız öküzün altında buzağı arayanlar derler ancak sizin o anlattıklarınızı öyle veya böyle ben dünyaya türkiye cumhuriyetinde gözümü açmışım kendimide türk olarak hissetmişim siz benim ne olduğumu o diyenler için söylüyorum benden dahamı iyi bilecekler o konuşanların ninelerine hiç el değmemişmi tencere demiş dibin kara seninki benden kara misali hocam çok güzel anlatmışsınız meseleyide anlamak istemeyene ne anlatırsanız anlatın guguklu saat gibi öter dururlar bana sorarsanız ben türküm ve öylede yaşamaya devam edeceğim kaleminize bilginize sağlık sizinde yeni yılınızı kutlarım sağlıklı mutlu sevdiklerinizle beraber yaşamanızı dilerim saygılarımla selamlar
sami biberoğulları
Kendimi Türk hissediyorsam Türk'ümdür o kadar..İsterse Anam Ermeni, babam patagonyalı olsun...Önemli olan benim kendimi nasıl ifade ettiğimdir...Ama birileri çoıkıp da türk'ün bayrağını 24 milyon kilometre kare toprağa taşıyan insanlara '' Onler Türk değildi '' derse işte orada ben çıldırıyorum.
Selam ve sevgilerimle.
bekir odaci
Tarihte Türk milleti ne çektiyse kendi içinden çekmiştir...
Yıkılması düşman tarafından olan devlet yoktur
ya kardeş devlet tarafından ya da içteki fitne yüzünden yıkılmıştır.
Yazınızda bahsettiğiniz şehzade olayları herkesçe malumdur
iktidar kavgaları ve ardından gelen hoş olmayan olaylar
her harfine imza atarım
saygılarımla hocam
sami biberoğulları
Vatikanla ilgili bir araştırma yapmak için İmnternet sitelerinde dolanırken baktım en az on tane papa Vatikan gibi Hristiyan alemi için en kutsal olan o makamda seks partileri yapmış. Hatta papalar içerisinde kendi kız kardeşi ile cinsel ilişkiye girenler var...Lakin hiç bir Katolik hristiyan '' Böyle din olmaz'' diye hristiyanlıktan ayrılmak istemiyor....Bizde ise bazıları salak saçma bir dizi seyrediyor,geri zekalı bir kaç yazarın geri zekalı yorumlarını okuyor, sonra başlıyor kendi tarihine ver veriştir etmeye...Öfkem buna işte.
Selam ve sevgilerimle.
Sevgili Hocam
,
Sizinle Osmanlı Padişahlarının yabancıkadınlarla neler evlendikleri konuşunda birtartışmamız aklıma geldi. Ozamanda Türk gelinlerin baba evindeki akrabalarının Osmanlıya ortaklığından bahsettiniz ve kardeş katliamlarında güzel bir söz söylemiştiniz. ''Dereyi kollara bölersen suyu kurur'' evet ondan sonra Osmanlı Devleti hakkındaki önyargılarımdaan kurtuldum.
Ben Türküm hemde kanımla kemiğimle Türküm çünkü öyle hissediyorum
Sizi biri sinirlendirmiş ama sonuçta güzel bir yazı ortaya çıkmış
Selam ve sevgiler
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA tarafından 12/31/2012 7:15:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Anlatmak istediklerimin yarısı işte bu: Kendini Türk hissediyorsan Türksündür o kadar.
Öteki yarısı ise: ''Ben türk'üm ama sen değilsin'' deme hakkına sahip değiliz hiç kimseye...Hele de Osmanlı Padişahlarına..Onlara '' Onlar Türk değillerdi '' diyebilmek için ( hele de anneleri üzerinden ) Önce onların hangi bayrağı 24 milyon kilometre kare bir toprağa taşıdıklarına bakmak gerekir..Bu bayrak Haçlı bayrağımı idi yoksa ay yıldızlı al bayrak mı? Olay bu işte..
Selam ve sevgilerimle.
Biz de moda böyle şeyler,elin amerikalısı toplu kızıldereli katliamı yaptı onlarda tık yok,italyanı fransız ı katliam yapar taş kaldırmazlar.Bir de araştırmak lazım bu lafları kim çıkarıyor sülalesini incelemek lazım kime benziyor diye,
Tebrik ederim hocam saygılarımla.
sami biberoğulları
Hani derler ya '' Dinime dahleden bari müslüman olsa '' diye o hesap....Osmanlı Padişahlarına Türek değillerdi diye dil uzatanlar ilk fırsatını bulduklarında koyunlarına nataşaları almasalar öpüp de başıma koyacağım herifleri/ kadınları..
Selam ve sevgilerimle.
valla hocam tanıdık olmasanız "bizim köyde yaşamış kesin " deyip kaaveci Ümit abiyi soracaktım size.
Bizim nahiyemiz anlattığınız gibi...
Millet "batak "masasına kurulur,ezan okununca başlarına beyaz takkeleri takıp biri müezzin olur diğerleri cemaat. Hoca efendi de namaz kıldıracak cemaat bulduğundan memnun kılarlar yatsıyı,hoca lojmana millet aynı ekip kaaveye kurulur.
E insan hoca olunca değerlendirme de o derece hayatın bizatihi içinde oluyor.
Selam ve saygı ile.
sami biberoğulları
Kahveci Ümit Abi değil de Arap Enver deseydin kesinlikle aynıı köy derdim sana..Yok..Bizim kahvecimiz Arağ Enverdi...Teravih vaktinde kahve kapanır kahve cemaati cami cemaatine dönüşürdü...Namazdan sonra ise millet yine Kahve cemaati olarak tombala, okey, yanık, batak..Artık ne denk gelirse....( Ben de dahil tabii ki..)
Selam ve sevgilerimle.
Kimse katıksız Türk olduğunu iddia edemez. Soyumuzda bildiğim en yakın isimler hep Osman,
Süleyman, İbrahim.. İstanbuldan gelip Kızılcahamam'ın köyüne yerleşmişler. Babamın gözleri
maviydi ve babam dahil bütün sülâle padişah burunlu :)
Neyse uzatmayayım, annem bekliyor.
faydalı, biraz da esprili bir yazı olmu,
o ulusalcılar arasında beni de say:)
tebrikler,
selâm ve sevgilerimle..
sami biberoğulları
Yazımı faydalı bulduğunuz için çok çok teşekkür ederim. Ama bir yerde kendinize sanırım haksızlık etmişsiniz.
Ben bir zamanlara Türk kelimesini duyduklarında mideleri kalkan şimdi ise Türklüğü ve Atatürkçülüğü kimselere bırakmayan ve kendilerine ulusalcı diyenlerden bahsediyorum..Sanırım ve eminim ki siz hayatınızın hiç bir döneminde Türk kelimesinden tiskinti duymadınız..
Zaten 1999 senesiydi sanırım yanlış hatırlamıyorsam İGD ve ÜGD birlikte ''Faşizme karşı omuz omuza'' diye slogan attılar...Yani artık ülkücüler ve ulusalcılar arasında da bir kankalık doğmuş durumda.
Millet anarşistken kuzu olan ben, şimdi millet canciğer kuzu sarması olmuşken anarşist oldum galiba. Yani arıza bende sanırım..
Selam ve sevgilerimle daha nice mutlu, huzurlu, sağlıklı ve barış dolu yıllar dilerim.
glenay
vatan hainlerini emellerine kavuşmaması için elimizden geleni yapmak gerek. ülkemize yeterince zarar verdiler.
Artık ben sağmış, solmuş bıraktım. Sadece ülke bütünlüğümüzü ve ülkemizin bu karanlık dönemden kurtulmasını istiyorum.Yani birliği.
Soyuma ihanete gelince. Eğer onlar vatana ihanet edip düşmanla işbirliği
yapmışlarsa ben bu soyun ardından gitmem.Kur'anı Kerimde Allah eğer
doğru yolda değilse siz de mi onların peşinden gideceksiniz der..
Yeni yılınızı kutlar, sağlık,mutluluk ve başarı dilerim..
selâm ve sevgiler..
biraz sinirlendirmişler hocamı ama gayet iyi olmuş:))
tarihte doğru bilinen yanlışları ve yanlış biline doğruları sizin kaleminizden okumak iyi oldu hocam
teşekkürler paylaşıma
saygı ve hürmetler
Mutlu Yıllar
sami biberoğulları
Bazen gerçekten de kızmamak elde olmuyor.
Ben Türk'üm..Türk olmaktan gurur duyuyorum...Hatalarıyla sevaplarıyla milletimi de ceddimi de seviyorum....Yukarıda Ziya bey'e de yazdım....Hristiyan Avrupalı Vatikanda işlenen bir sürü iğrençliğe rağmen ne dininden ne de tarihinden iğrenmiyor...Bizde ise millet Türk olma adına (!) geçmişine küfrediyor....Bunu da büyük bir ikiyüzlülükle yapıyor. İşte buna öfkeleniyorum.
Neyse...
Yeni yılın size ve tüm sevdiklerinize sağlık, başarı, huzur ve mutluluklar getirmesini dilerim.
Selam ve sevgilerimle.
hepimiz bilirizde senin gibi söyleyemeyiz..... inan yazına bayıldım gardaşım sevenlerinle sevdiklerinle sağlıklı mutlu yıllar ...
sami biberoğulları
Sen beni çok iyi anlarsın.
Osmalı Devleti Türk'ün bayrağını üç kıtaya dikti..Sonra her devlet gibi o da ömrünü tamamladı..Yıkıldı...Yıkıntıları arasından Mustafa kemal önderliğinde yeni bir devlet doğdu. Evet yeni bir devletti bu ama bayrağı aynı bayraktı...Türkiye Cumhuriyeti dışarıdan insanlar getirilek millet yapılan bir devlet değildi...1923 te Türkiye Cumhuriyetini kuran lar ve onun halkı birkaç sene önce Osmanlı halkıydı...Mustafa Kemal tüm dünyadaki doğal süreci takip ederek Osmanlı Hanedanına son verdi. Ama Onlardan aldığı bayrağı dikti Anadolu'nun burçlarına..Yani biz ayrı bir millet olmadık...Yine Türk Milletiyiz...Sonra sizler aldınız Atatürkten o bayrağı...
Şimdi birileri çıkıp da ben Osmanlı değil de Türk'üm dedi mi ben fıttırıyorum..Osmanlı neydi peki? Gidip de haçlı bayrağı mı dikti taa Viyana önlerine...Taaa...Seylan'a kadar...Cezayire, Tunus'a, Libya'ya dikilen bayraklar Haçlı bayrağı mı idi?
İşte bunu anlatmaya çalışıyorum.
Selam ve sevgilerimle....