- 761 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" GİTME DEDİ MAHZUN BAKIŞLARIYLA ELLERİNDEN TUTUP, KAÇ MEVSİM GEÇTİ SON GİTTİĞİNDEN BERİ,DİLİMDE HASRET TÜRKÜLERİ, YÜREĞİM ŞİİRLER YAZDI HASRETİNE ".....NİZAMİ MERT....
GİTME DEDİ MAHZUN BAKIŞLARIYLA ELLERİNDEN TUTUP, KAÇ MEVSİM GEÇTİ SON GİTTİĞİNDEN BERİ,DİLİMDE HASRET TÜRKÜLERİ, YÜREĞİM ŞİİRLER YAZDI HASRETİNE. KESİLEN BİR AĞACIN DALI GİBİ KOPTU AVUÇLARINDAN ELLERİ, SICAKLIĞIN YERİNİ BİR KORKU ALDI, TİTREDİ DUDAKLARI SON KEZ GİTME DEDİ, DİZLERİNİN ÜSTÜNE DÜŞTÜ KALDIRIMLARA, YER GÖK AĞLADI BU AYRILIK İÇİN, O GÜN ANLADI KOŞULLARIN NE KADAR ACIMASIZ VE ANLAMSIZ OLDUĞUNU. BİR DAHA ASLA KOŞULARLA SEVMEYECEĞİM DEDİ. DÖKÜLEN GÖZ YAŞLARININ ÇEKİLEN ACILARIN BÜYÜKLÜĞÜNÜ ANCAK ONUN YÜREĞİ BİLİYORDU. HAYATIN EN AĞIR VE EN ZOR SINAVINI VERİYORDU, CEVABINI YAŞAYARAK ÖĞRENDİ " KOŞULSUZCA SEV VE ASLA YARGILAMA " DEDİ, RAHATLAMIŞTI ARTIK BUNU DÜNYA İNSANLIK AİLESİYLE PAYLAŞMAYA KARAR VERDİ, HER YERDE VE HER ZAMAN VE HERKESE "KOŞULSUZCA SEVİN VE ASLA YARGILAMAYIN DİYE SESLENİYORDU" YAŞAMIN KAYNAĞI OLAN SEVGİYİ KARANLIK YÜREKLERDEN ANCAK BÖYLE AYDINLIĞA ÇIKARABİLİRDİ. İLK YARANIN HER ZAMAN BİR SIZISINI HİSSETTİ AYRILIKLARI GÖRDÜĞÜNDE (GİTME DEMENİN) ACISINI YÜREĞİNDE.... " ŞİMDİ ÖYLE ÖZLEDİM Kİ SENİ ANLATSAM SEN BİLE İNANMAYACAKSIN. YAĞMURLU BİR GECEDE BULUTLARIN ARASINDAN GELİYOR GÜLÜŞLERİN. YILDIRIMLAR YÜZÜNÜ AYDINLATIYOR AŞKIN IŞIKLARIYLA VE BEN SENİ YİNE TARİFİ İMKANSIZ ÖZLÜYORUM. GÖZLERİMİ KAPATSAM SEN, GÖZÜMÜ AÇSAM SEN VARSIN. KOŞULLARI OLMAYAN BİR YÜREĞİN DERİNLİĞİNDE YAŞIYORSUN, MAVİ GÜLÜN İÇTENLİĞİ KATILIYOR NEFESİME, SENİ SOLUYORUM DUR DURAK BİLMEDEN.MEVSİMLER MEYDAN OKUYOR DEĞİŞSEN DİYE AMA BEN DEĞİŞMİYORUM. BAK KIR ÇİÇEĞİM, SAKA KUŞUM, PAPATYAM, GÜLÜM, BİR GÜLÜM, MEVSİMLER DEĞİŞTİ BEN DEĞİŞMEDİM. ÖYLE ÖZLEDİM Kİ SENİ ANLATSAM SEN BİLE İNANMAYACAKSIN...NİZAMİ MERT.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.