- 882 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" DEĞİŞMEM DİYENLERİN DEĞİŞTİĞİ BİR DÜNYADA DOST BULMAK KUM TANECİKLERİ ARASINDA İNCİ ARAMAK KADAR ZORDUR ".....NİZAMİ MERT....
" DEĞİŞMEM DİYENLERİN DEĞİŞTİĞİ BİR DÜNYADA DOST BULMAK KUM TANECİKLERİ ARASINDA İNCİ ARAMAK KADAR ZORDUR. KIYISI KÖŞESİ YALAN OLAN BİR HAYATIN İNSANA VERECEĞİ HİÇ BİR ŞEYİ YOKTUR. ÖZÜNDE ALLAH’IN SEVGİSİ OLMAYAN BİR DÜŞÜNCENİN ATOMDAN DAHA TEHLİKELİ OLDUĞUNU SÖYLESEM YALAN SÖYLEMEMİŞ OLURUM. BÜYÜK DÜŞÜNÜRLER VE TEFEKKÜR SAHİBİ OLANLAR BİLİR Kİ; İNSAN EVRENİN MİKRO OLANIDIR, İNSAN KALBİNİ YANILTMAK VE KIRMAK BİR EVRENİN YOK EDİLMESİ KADAR ACIDIR VE TELAFİSİ MÜKÜN DEĞİLDİR. " KIRILMIŞ BİR KALBİN SAHİBİNE SORSANIZ? ÖLÜMÜN ACISIYLA UMUTLARI TÜKENMİŞ KIRIK BİR KALBİN ACISININ ARASINDAKİ FARK NE DİYE HAYRETLER İÇİNDE ŞU CEVABI ALIRSINIZ:" ÖLÜM BİR AYRILIŞ DEĞİL SEVGİLİYE KAVUŞMAYA AÇILAN KAPIDIR. O KAPIDAN GİRERSİN HASRETİN VE ÖZLEMİN SON BULUR." KIRILMIŞ BİR KALBİN ACISI İSE, ÖZLEMİN, HASRETİN, VUSLATIN VE GURBETİN ACILARIYLA BİRLEŞEREK SENİ HER SANİYE ÖLDÜRÜR DİYE CEVAP VERİR " İŞTE DOST BULMANIN KUM TANECİKLERİ ARASINDA İNCİ ARAMAKTAN DAHA ZOR OLUŞU BUNDANDIR. KOŞULLAR NE OLURSA OLSUN DÜNYADA HİÇ BİR DEĞER İÇİN DOSTLARINIZIN VE SEVDİKLERİNİZİN KALPLERİNİ KIRMAYIN. SAHİP OLDUĞUNUZ MAL MÜLK, MAKAM VE NE OLURSA OLSUN HAYATTA HİÇ BİR ŞEYİN SİZİ DEĞİŞTİRMESİNE İZİN VERMEYİN. DÜNYA HAYATINI BİR OYTUN EĞLENCE MAL VE EVLAT ÇOĞALTMA YARIŞINDAN BAŞKA BİR ŞEY OLMADIĞINI, ASIL HAYATIN AHİRET HAYATI OLDUĞUNU BİLİN. İNSAN İÇİN EN BÜYÜK VE EN GÜZEL EN ANLAMLI OLAN SERVET VE ZENGİNLİK SEVGİDİR, SEVGİLERİNİZE VE AŞKLARINIZA SAHİP ÇIKIN ,KOŞULLAR NE OLURSA OLSUN KALPLERİNİZİ KIRMAYIN DUYGULARINIZI İNCİTMEYİN. BU GÜN DÜNYA İNSANLIK AİLESİNİN BAŞINA GELENLER SEVGİ YOKSULLUĞUNDANDIR BUNU ASLA UNUTMAYIN. SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN DİYORUM ".......NİZAMİ MERT......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.