- 958 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" GÜLMEYİ UNUTTUĞUNDAN BERİ BİR TEBESSÜME BİLE HASRET KALMIŞTI GÖZLERİ "....NİZAMİ MERT....
Nizami Mert
" GÜLMEYİ UNUTTUĞUNDAN BERİ BİR TEBESSÜME BİLE HASRET KALMIŞTI GÖZLERİ. KIŞIN EN ÇETİNİNİ YAŞIYORDU, YÜREĞİNİN BİR BUZDAN FARKI KALMAMIŞTI SEVGİYİ, HOŞ GÖRÜYÜ, AHDE VEFAYI BİLMEYENLERİN ARASINDA. DOSTLUKLARIN ÖMRÜNÜN BİR GÜN BİLE SÜRMEDİĞİ, GÜVENİN, İNANCIN VE İTİMATIN KAYBOLDUĞU BİR DÜNYADA HANGİ TEMİZ HAVAYI SOLUYACAKTI İNSAN. HAVA KİRLİ, SU KİRLİ, İLİŞKİLER KİRLİYDİ. YALANDAN BESLENEN YÜREKLERİN DİLİNDE YALANDAN SEVGİLER VARDI. AŞKLARIN, SEVDALARIN BİR TUZAKTAN FARKIMI KALMIŞTI, BU KİRLENMİŞLİĞİN İÇİNDE. BU KOŞULLARDA NASIL GÜLECEKTİ, MEVSİMLERİN KATİLİ OLAN İNSAN SONUNDA KENDİ YÜREĞİNİN BAHARINIDA KATLETMİŞTİ." YILLAR ÖNCE SÖYLEDİĞİ ŞU SÖZÜNÜ HATIRLADI: BİR GÜN GELECEK İNSAN GELİŞTİRDİĞİ KENDİ TEKNOLOJİSİ İLE KENDİ SONUNU GETİRECEK VE İNSANIN KIYAMETİ KENDİ ELİNDEN OLACAKTIR " BU BAĞLAMDA YÜCE YARATICININ BEYANI ÇOK AÇIKTI: EY İMAN EDENLER BAŞINIZA GELENLER KENDİ ELLERİNİZLE YAPTIKLARINIZ YÜZÜNDENDİR " ÇÜNKÜ ALLAH HİÇ BİR ZAMAN İNSANA ZULMETMEZ, İNSAN KENDİ KENDİNE ZULMEDER, CAHİLLİĞİ VE NANKÖRLÜĞÜDE BUNDANDIR ZATEN " UMUYORUM Kİ YARIN GÜNEŞ GÖNÜLLERDE YENİDEN YEŞERECEK OLAN SEVGİNİN, HOŞ GÖRÜNÜN VE AHDE VEFANIN ÜZERİNE DOĞAR " BU DUYGULAR İÇİNDE SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN DİYORUM "....NİZAMİ MERT....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.