- 1514 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Rahat Olun; Küfür ve Müşrikler İstemese De Allah Nurunu Tamamlayacak
Küfür her dönem inananlarla mücadele eder. Kalpleri kararmış, değerleri hiçe sayan, dini alay konusu edinen bu kimselerin kötülüklerine son vermek için, vicdan sahibi samimi inananlar iyilikleri tavsiye eder, kötülüklerden sakındırırlar.
Küfür diğer insanların da kendisi gibi küfretmesini ister. Bunun için çaba gösterir. Ama bilmez ki; o planlar kurarken asıl düzeni Allah kurar.
İnkârcılar düzenleri ile başarılı olduklarını, müminleri zor durumlara soktuklarını, korkuttuklarını zannettikleri anlarda bile, gerçekte bozulmuş, ters dönüp ’kötülük çemberi’ başlarına geçmiş, kendilerine musibet olarak dönmüş bir tuzağın parçalarını izlerler. Sonucu ve sonlarını henüz görmediklerinden galip geldiklerini düşünürler.
Allah’ın planı öylesine mükemmeldir ki, küfrün kurduğu plan -zaman zaman zafer kazandığını zannetse de-daha baştan mağlubane kurulmuştur.
Ve öyle mükemmeldir ki o plan; Allah küfrü de münafığı da imana hizmet ettirir.
11 Eylül saldırıları sonrası insanların akın akın İslam’a yönelmelerini, evrime kanıt ararken yeraltını yeryüzüne taşıyan, ama buldukları bütün fosiller Yaratılışı haykıran evrimcilerin düştüğü komik durumu hatırlayın:)
Ancak delice cesaretle küfredenleri komik duruma düşüren asıl sebep, onların da kaderlerinde olanı yaşıyor olmaları. İsyan ettik derken de gerçekte o inanmadıkları Allah’a itaat ediyorlar.
Şeytan bile isyanını kendisinden bilir; zeki ama ahmaktır. Ne diyordu şeytan? İnsanları saptırmak için bana kıyamete kadar izin ver. Ve Allah ona izin veriyordu. 21 Aralık’ta da kıyamet kopmadı ve o izin halâ devam ediyor:)
Allah’a, dine ve tüm kutsal değerlere savaş açan kişilere karşı, küfür ve inkarcı ideolojiler yok olana kadar fikir mücadelesi sürecek. Bu da bizlerin imtihanı. Ve şükür ki Rabbimiz en zevkli şeyle imtihan ediyor.
Ayrıca küfür, küfrederek müminleri kızdırdığını zannediyor da bilmiyor ki inananların şevkini ve adrenalinini artırıyor.:) Daha çok çaba göstermelerine vesile oluyor.
Allah’ın sünneti gereği inananlar her zaman güçlüdürler ve Allah her zaman onların yardımcısıdır. İnkarcıların kurdukları tuzaklar dağları yerinden oynatacak kadar güçlü de olsa, Allah’ın fırkası her zaman galip gelecek.
Rahat olun lütfen. Allah nurunu tamamlayacak; küfür ve müşrikler istemese de!.. Allah asla vaadinden dönmez.
Gerçek anlamda Kur’an ahlâkı yeryüzüne hakim olacak. Yeryüzü barış, huzur ve kardeşliği yaşayacak. Bu müjdeli dönem bereketiyle, refah ve huzur dolu ortamıyla her Müslüman için çok büyük bir ödüldür, Kur’an ile onurlanmış her insan için üstün bir şereftir.
Allah, içinizden iman edenlere ve salih amellerde bulunanlara va’detmiştir: Hiç şüphesiz onlardan öncekileri nasıl ’güç ve iktidar sahibi’ kıldıysa, onları da yeryüzünde ’güç ve iktidar sahibi’ kılacak, kendileri için seçip beğendiği dinlerini kendilerine yerleşik kılıp sağlamlaştıracak ve onları korkularından sonra güvenliğe çevirecektir. Onlar, yalnızca Bana ibadet ederler ve Bana hiçbir şeyi ortak koşmazlar. Kim bundan sonra inkar ederse, işte onlar fasıktır. (Nur Suresi, 55)
Ve... "eğer (gerçekten) iman etmişseniz en üstün olan sizlersiniz." (Ali İmran Suresi, 139)
Fuat Türker
YORUMLAR
Fuat Türker
Sürekli kutsallara küfrederek şevkimi ve adrenalimi artıran yazar bozuntusu kişiye de Selam olsun:)