- 461 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" GÜNEŞİN IŞIKLARI İLE AÇTI GÖZLERİNİ, BİN ASRIN YORGUNLUĞU VARDI OMUZLARINDA "..NİZAMİ MERT....
" GÜNEŞİN IŞIKLARI İLE AÇTI GÖZLERİNİ, BİN ASRIN YORGUNLUĞU VARDI OMUZLARINDA, YENİLMEM DEDİĞİ ZAMANA YENİLİYORDU ARTIK, ÇOK SEVDİĞİ BİR TÜRKÜNÜN İKİ MISRASINI TA YÜREĞİNİN DERİNLİKLERİNDE HİSSEDEREK MIRILDANDI;" KIBLEM SENSİN YÖNÜM SANA DÖNERİM/ MİHRABIMDIR KAŞLARIYIN ARASI " BEDENİN EN HASSAS NOKTASI OLAN GÖZ PINARLARINDAN, DAYANAMADIĞI İNCİLER SÜZÜLÜVERDİ YANAKLARINDAN AŞAĞIYA DOĞRU, TOPRAK SEVİNMİŞTİ, BİR SEVDALININ GÖZ YAŞLARINA KAVUŞMADAN DOLAYI, ÇÜNKÜ ONUN DEĞERİNİ İNSAN BİLEMEMİŞTİ TOPRAĞIN BİLDİĞİ KADAR?. " YARATILIŞ GÖZÜNÜN RAHMETİ RAHMANA AÇILAN KAPISINDAN BAKARKEN YUNUS, BANA SENİ GEREK SENİ DİYORDU. BU DUYGULAR İÇİNDE SEVGİNİN MENBAĞINA TÜM BENLİĞİ İLE YÖNELİYORDU, BİLİYORDU Kİ, O KAYNAK AHDE VEFALI SEVGİLİLERİN YARATILDIĞI YERDİ " BU GÜN İSE NEVSİNİN BATAĞINDA ÇIRPINAN İNSAN GÜZEL SÖZÜN ZİYASINDAN MAHRUM KENDİ KARANLIĞINDA YAŞARKEN AYDINLIĞIN HAYALİNİ BİLE KURAMIYORDU. " NE ZAMAN İNSANI DÜŞÜNSE YÜREĞİNİN DERİNLİKLERİNDE BİR SIZI HİSSEDERDİ, BU GÜNÜN SABAHINDADA ÖYLE OLMUŞTU YİNE. YÜCE YARATICIYA HER ZAMAN Kİ TEMENNİSİNİ YAPARAK GÜNE BAŞLAMAK İSTİYORDU : "YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, DİLİNİZDEN HOŞ GÖRÜ, YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN. SEVGİNİN GÜCÜ SİZLERLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN DEDİ." .....NİZAMİ MERT.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.