- 795 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" KAR YAĞMIŞ HAVA AÇILMIŞTI, KISA BİR ARANIN SONUNDA YAĞMUR, MERHABA DİYORDU HASRET KALDIĞI TOPRAKLARA. SOĞUK KESKİN BİR BIÇAK GİBİ YÜZÜMÜZÜ KESERKEN ŞÜKÜR YERİNE İSYANLAR ÇIKIYORDU DUDAKLARDAN "...NİZAMİMERT...
" KAR YAĞMIŞ HAVA AÇILMIŞTI, KISA BİR ARANIN SONUNDA YAĞMUR, MERHABA DİYORDU HASRET KALDIĞI TOPRAKLARA. SOĞUK KESKİN BİR BIÇAK GİBİ YÜZÜMÜZÜ KESERKEN ŞÜKÜR YERİNE İSYANLAR ÇIKIYORDU DUDAKLARDAN. İNSAN NE KADARDA ÇABUK NANKÖRLÜK YAPAR OLMUŞTU, TÜM DÜŞÜNCESİ KENDİ ÇIKARLARI VE KENDİ MENFATLERİYDİ, HİÇ DÜŞÜNMÜYORDU Kİ ŞU YALAN DÜNYADA KENDİNDEN BAŞKA MİLYARLARCA CANLILAR YAŞIYORDU, ONLARINDA YAŞAMA HAKLARI VARDI. YÜCE ALLAH TÜM CANLILARI SUDAN YARATMIŞTI, SUYUN CANLILAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ TARTIŞILMAYACAK KADAR BÜYÜKTÜR. YARATICININ UYARILARINDAN UZAK OLAN İNSANLAR, EVRENDE KENDİ YAŞAMINI TEHDİT EDEN HER ŞEYİN KENDİ ELLERİYLE YAPTIKLARI YÜZÜNDEN BAŞLARINA GELDİĞİNİ GÖREMEMEKTEDİR. BU GÜN DÜNYAYA BAKTIĞIMIZDA SADECE KENDİ HEVALARI VE RAHATLAARI İÇİN ÖLDÜRDÜKLERİ HAYVANLARIN, KESİP YERİNE YENİSİNİ DİKMEDİKLERİ AĞAÇLARIN, İNSANLARI YOK ETMEK İÇİN GELİŞTİRİLEN TEKNOLOJİNİN VAHİM SONUÇLARINI ÜZÜLEREK GÖRMEKTEYİZ. ARTIK İNSAN OĞLUNUN SUÇU BAŞKALARINDA ARAMAK YERİNE KENDİNDE ARAMASININ ZAMANI GELMİŞTİR. EĞER DÜNYAMIZI YAŞANILIR BİR DÜNYA HALİNE GETİRECEKSEK BUNA İHTİYACIMIZ VARDIR, İVEDİ OLARAK HİÇ BİR ŞART İLERİ SÜRMEDEN DÜNYA İNSANLIK AİLESİ KUCAKLAŞIP KARDEŞ OLABİLİR, BU GÜZELLİK İNSANIN YARATILIŞ AMACINDA DA VARDIR ZATEN " YARATICI DİYOR Kİ: BİZ SİZİ DEĞİŞİK IRKLARDA VE RENKLERDE YARATTIK Kİ TANIŞIP KONUŞUP KUCAKLAŞIP KARDEŞLER OLASINIZ DİYE " GELİN HEP BİRLİKTE KENDİ YARATILIŞIMIZA VE ÖZÜMÜZE DÖNELİM DİYELİM Kİ: YARABBİ BİZ NEFİSLERİMİZE ZULMETTİK EĞER BİZİ BAĞIŞLAMAZSAN ZİYANA UĞRAYANLARDAN OLURUZ " MUHAKKAK Kİ RABBİMİZ BU İÇTEN SAMİMİ YAKARIŞIMIZI DUYACAKTIR " BU DUYGULAR İÇİNDE YÜREİNİZDEN SEVGİ, DİLİNİZDEN HOŞ GÖRÜ, YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN. SEVGİNİN GÜCÜ SİZLERLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN DİYORUM "....NİZAMİ MERT..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.