Yanımda olsandı....
Bugün kıskançlığım üzerimde yine.alkıma sen geldin.Sen oralarda ben buralarda zor be gülüm.Kokunu içime çekmeliyim.Sesinle kulağıma besteler dinletmeliyim.Gözlerinle yanmalıyım teninle ıslanmalıyım.yok işte olmuyor.olduramıyorum.sensizliği kaldıramıyorum.
Ya herşey düşmanmış gibi bakıyor bana.Ulan duvarlar nasıl bakıcak.onlar bile sanki bakışlarıyla beni rendice ediyor.YAtağımda soğuk yeller esiyor .üşüyorum.
Şimdi senin olduğun yerleri kıskanıyorum.Her gün kimsenin aşk tadında tanımadığı yüzünü görenleri kıskanıyorum.Sesinin yankılandığı boşlukları kıskanıyorum.Elinin dokunduğu bütün eşyaları.benin okşayamadığım saçlarını tarayışlarıyla okşayan fırçanı kıskanıyorum.Elime bir geçirsem kıracağım orta yerinden haberi yok.
Sensizliğin kuytularında ölümün soğuk nefesini ensemde hissetmekten artık ürker oldum.HE ran ölücekmiş gibi nefes alınmıyor gülüm ya.
Yanında olsamdı kıskanmazdım ben böyle etrafındaki herşeyi.Ulan insan yürüdüğün kaldırım taşlarını kıskanırmı onları bile kıskançlığımdan kırasım geliyor düşündükçe.Sanki kırmadım düşüncelerimde un ufak ettim onları her seferinde.Sensizlik zoooor zor.
Özlemin olmasaydı bende kıskanmazdım olur olmaz şeyleri.kırmazdım anlamsızca onları ve kendimi.Dedimya bu gün kıskançlığım yine üzerimde her keresinden daha fazla.