- 1232 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Delinin Ricası
Taşımak istemiyorum artık bu kalbi. Deli gibi sevip, bir yüreği içime sultan kılıp ona esir olmak istemiyorum. Yoruldum hep daha çok sevip, sevgi yetmezliğinden komaya girmekten.
**************************************
Yoğun bir bakıma giriyor kalbim ara ara, atışları cılızlaşıyor zamanla, kendi kendime tam da taziye sözcükleri hazırlarken bir de cılız ses duyuluyor. “Gitme.” Diyor dil ucuyla kalbin. Yüreğimin can damarlarına kan geliyor anında. Kalbim aşka geliyor yeniden, açıyor gözlerini sana. Hep de minicik sevgi artıklarıyla yetinmek zorunda kalıyor ama. Kalbim hep ölümün kıyısında!
Set yok, sınır yok kalbimde ve taşıyamıyorum artık bu t/aşkın yüreği, anlıyorum ki bana eceli getirmeye yeminli. Gelse hemen ecel ona da itirazım yok ama o işkenceden zevk alıyor. Aşkı en yüksek dozda damarlarıma zerk edip, sonra da yoksunluk krizlerine yol açtırıyor. Hiç fark etmeden aşkına bağımlı yapıyor beni.
Aşkınsa hep havalarda, aklına düşmedikçe dönüp de bakmıyor bile benden yana. Şen kahkahalardan kulak çevirip de duymuyor bile haykırışlarımı. Ciddiye almıyor sevdamı, keyfince bir aşk yaşamak, itirazsız, kuralsız hep dediğinin olduğu sevda hikâyeleri yazmak istiyor.
Kaldıramıyorum artık yarım yamalak sevdaları. Sindiremiyorum içime sadece görüş gününü bekleyen mahkûmlar gibi, kalbime ziyarete gelişini beklemeyi. Aşk kurbanı olup, ömür boyu “ağır sevda” cezasına çarptırılmaktan korkuyorum. Korkuyorum tüm yaşanacaklardan ve yaşanamayacaklardan.
İstemiyorum artık bu kalbi taşımayı, istemiyorum artık gece kaçkını gözlerle sabahın kapısını arşınlamayı. Yalvarırım alın bu kalbi benden, onun yerine de sevmeyen, aşk nedir bilmeyen bir kalp verin bana en hissizinden…
Bir Delinin Günlüğü’nden...
YORUMLAR
İstemiyorum artık bu kalbi taşımayı, istemiyorum artık gece kaçkını gözlerle sabahın kapısını arşınlamayı. Yalvarırım alın bu kalbi benden, onun yerine de sevmeyen, aşk nedir bilmeyen bir kalp verin bana en hissizinden…
Ne yazacağımı bilemiyorum okuyunca kaldım..zaman zaman benimde yaşadığım duygular.çok güzeldi yürek sesiniz hep yazsın saygılar başarılar.
sessizliğe haykırış
Çok beğendim. Ancak aşkın fazlaca ciddiye alınmasının ne kadar yanlış olduğunu anladığım yaştayım. Şimdi balkonumda güvercinler iştahla verdiğim yemleri yiyiyorlar. Ve ben de onları aşkla seyrediyorum. Aslında gerçek aşk buralarda. Yazılarınızı zevkle takip edeceğim....
sessizliğe haykırış
sessizliğe haykırış
sessizliğe haykırış
Yaradan yazgıyı çok önceden yazdığı için biz gafiller ne kadar istesek te değişmek asla mümkün.
Hani biz hep hayal ederiz bu olsa, şu olsa vs. Vs.
sessizliğe haykırış
Nazlıgelin
Sayfama da beklerim, sevgimle.