- 728 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
KIYAMETE HAZIR MIYIZ?
Yaklaşıyor 21 Aralık…
Hazır mıyız Millet…
Neye mi?
Yoksa duymadınız mı?
İnanamıyorum…
İzmir’in Selçuk ilçesine bağlı Şirince Beldesine kıyamet mıyamet uğramayacakmış…
Henüz yerlerinizi ayırtmamışsanız yandınız…
Aslında Fransa’da mı nerede bir yer daha varmış ama…
Ha şirince olmuş ha o başka yer…
Bizim nemize?
Biz zaten Şirince’ye de gidemiyoruz…
Şurda bir canımız var…
Veririz olur biter…
Ben asıl o Şirince’ye veya o diğer yere gidenlere acıyorum…
Biz geçim derdinden seçim derdinden,
Hepsinden kurtuluyoruz 21 Aralıkta…
Asıl o Şirince’ye ne o diğer yere sığınanları bir düşünün…
Tıkış tıkış doluşmuşlar…
Adam başına bir karış torak ya var ya da yok.
Asıl mahşeri kıyamet onlar için olacak.
22 Aralık günü gelip çattığında ise bulundukları belde dışında hiçbir yer kalmamış.
Alt alta üst üste o küçücük beldelerde kıyamete (21 aralığa değil) kadar kalmaya mahkum olacaklar…
Ülkemizin tüm kaynaklarını satmamışlar mıydı hani…
Limanlar mı dersiniz, Telekom mu dersiniz şu iletme bu işletme…
Şimdi ister misiniz onları satın alanlar paralarını geri istesinler…
Gemicikler bile yetmez bunları ödemeye…
Doğalgaz’a, benzine zam yapsalar, onların da kaynaklarını kıyamet almış götürmüş…
Memurun işçinin maaşından kessen, memur ve işçi de kalmamış…
Hepsi belde dışında değil miydi?
Yeni vergiler koysa, hepsi hepsi bir belde dolusu insandan alınacak vergiler asla yetmez…
Bir de tutup da vatandaş, şey pardon, beldedaş itiraz eder mi eder…
Ve derler ki: “Bize burada bir karış toprak düşmezken 1500 korumasıyla kesmiş almış ortalığı, pardon, beldeyi…”
İlk seçimde alaşağı…
Bilmem o beldedekiler ona oy verirler mi?
Oy potansiyeli de kıyamete kaldı.
Memleketimize… Pardon, beldemize hayırlı olsun…
********
Peygamber Efendimize (SAV) sorarlar: “Ya Resulullah, kıyamet ne zaman kopacak?”
Şöyle yanıtlar Efendiler Efendisi: “Bu soruda soru sorulan kişinin sorandan daha fazla bilgisi yoktur.”
Ama günümüzde milletin bilgi dağarcığı Mayaların da desteğiyle o kadar ilerlemiş ki, söyleyecek söz bırakmıyorlar…
Kadir Tozlu
18.12.2012
YORUMLAR
İNSANLARI OYALAMA BİR BAHANESİ DAHA ÇIKTI GÜN DOĞDU YARIN HAYROLA SONUMUZ NEREYE KADAR SÜRÜKLENECEK BİR TEK ALLAH BİLİR SÖZ: ÖZLEM DEMİRKAYA &*.*&
Özlem Demirkaya tarafından 12/18/2012 8:37:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
superbaba
Evet, kıyameti bir tek Allah bilir...
Hal böyle iken Allah'a değil de Maya Uygarlığına inanmak gibi bir şirkin peşinde oraya gidenler.
Allah sonumuzu hayır etsin.
Kıyamet çoktan koptu..Bir gün mutlaka anlayacaklar...Daha uykularının rem dönemindeler,aynen yedi uyurlar gibi...Globel dünya yaşatıyoruz sizi.;)))brova bize..çok alkışlıyorlar ya...Saygılar...
kadiryeter
Gelecek günler; bir dönemin "yetmiş sente muhtâcız" sözünü aratacağı kesin!.
İnce yorumunuza hak verdim... Sağolun.
kadiryeter
sareyaprak'a
18 Aralık 2012 Salı 15:59:58
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=108669
Şirince'ye gidenlerin de çok inandıklarını sanmıyorum. Bütün mallarını- mülklerini de yanlarına almışlar mı veya ihtiyaç sahiplerine dağıtmışlar mı? Şayet böyleyse, yanlış da olsa, en azından samimiyetlerine inanılabilir. Aksi taktirde, mutad zengin hayatlarına heyecan aramaktan öte bir mana ifade etmez. Kıyametten korkuyorlar, ama bundan bahsedenlerin hayatlarında bir değişiklik de duyup görmüyorum, ne hikmetse...
Yolların satışını duyduğumda ben de benzer duygular hissettim. Üstelik, satış gerçekleşmeden kısa bir süre önce, bu paralı yolların kapsamı da son derece genilşetilmişmiş, iyi mi? İnsanlar yola çıkıyor, adım başı para... Kantarın topuzunu kaçırmak deyimini birileri büyüklerimize hatırlatsa diye geçiriyorum içimden, ama kimsenin yapacağını da sanmıyorum.
Teşekkürlerim ve selâm ile...
superbaba
Saygılarımla...
İşini- gücünü bir kenara bırak, bak sana ne diyeceğim...
Bütün kullandığın harfleri, ince demirteli diye düşün!... o harfleri teker- teker düzelt ve çubuk hâline getir; sonra, o'nları eğriterek kurşunkalemle çizilmiş bir karikatür hâline getir ve bak ne görürsün, yazdığından çizgileşen karikatürde.
Anlamadıysan bi'daha anlatayım... yok- yok anladın.
Son söz: Yazı ile güzel bir karikatür çizdin... gördüm ve anladım.
"eşeğin dinine sövülmezmiş"... çünkü, dîni yokmuş!... doğru mu?.
Hadi kolay gele... nereye?
kadiryeter Kadir Yeter.
18 ARALIK 2012- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.108669
superbaba Kadir Tozlu 18.12.2012
kadiryeter
Dedim ki; çok güzel karikatürize ettiniz konuyu... elinize sağlık.
kadiryeter