- 864 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Diyemedim
Ah şu herşeye müdahele eden teyzeler. Dikkatsiz, düşüncesiz, duygusuz, çok bilmiş şeyler. Güya her şeyi yaşamışlardır, her konuda ulemadırlar, danışma merciidirler onlar. O zaman neden hiç sevilmezler, dinlenmezler, saygı görmezler? Çünkü uslupları kötüdür, acımasızdır, cüretkardır, saygısızdır...
Camiler özellikle büyük şehirlerde sürprizli cemaat manzaraları sergiler. Hepiniz karşılaşmışsınızdır erkek ve kadın cemaat çeşitliliği ile. Kılık kıyafetlerine camiden içeri adım attıklarında özen gösteren de vardır ilmihal bilgilerinden yola çıkarak, bilmediği için göstermeyeni de. Kimi başını örter kimi örtmez. Kimi namaza pantolonla durur kimi etekle. Dün Kemeraltı camiinde öğle vaktinde bir grup yaşlı ve orta yaşlı bayanlar olarak kadınlara ait küçük bölümünde namazımızı bitirip duaya geçtiğimiz sırada kapı yavaşça açıldı içeriye daracık kot pantolonu ve tişörtüyle bir genç kız süzüldü. Hemen oracıkta duran uzun basma eteklik ve çemberi giyinerek namaza durdu. Yan tarafımdaki teyzelerden "Maşallah" sesleri geliyordu fısıltı çemberini yara yara. Herkes duayı bırakmış bu genç kıza yöneltmişti dikkatini. "Aferin bak ne güzel!". Bu kadarla kalsa iyiydi. Yanımda duran teyze elinde tespih olduğu halde bir hamle yaparak secdeye giderken açılan genç kızın belini kapatmaya kalkıştı hiç duraksamadan. "Ya bi durun, rahat bırakın, kızın namazını bozacaksınız hatta namazı ebediyen bırakmasına bile sebep olacaksınız mazaallah, açılırsa açılsın beli sana ne, sen kendi acaip kılığına bak!" diyemedim ya .................İşin kötüsü tam da önümde durmuştu kızcağız namaza; bu yüzden de benim müdahele ettiğimi düşünecekti bir ihtimal. Çantamı aldım dışarı çıktım bu saçmalığa daha fazla şahit olmamak için.
Allah bu teyzelerden gençlerimizi, çocuklarımızı korusun. Bir de inşallah hayat bizleri de onlardan biri haline getirmesin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.