İyiler neden herzamn kazanır..*
İyiler her zamn kazanır çünkü biz bi insanı güzelliğinden veya parasından dolayı sevemeyiz bu sevgiler geçici ve sıradandır. Kötüler sonradan iyi olduklarında ise bazı şeyleri içlerinde bitirmişlerdir gerçek iyi olmazlar . İyiler zor durumlarda kalsalar eziyetler işkenceler çekseler bile içlerindeki gerçek iyi onları her zamn huzura ulaştırır en zor anlarında içlerindekine sarılmayı bilirler. Bence herkes iyi olmaz sadece iyi oldugunu zanneder iyi olmak gerçek iyilerin işidir ve bunlar soyu tükenmekte olan Anthropoides virgo’a benzer belki bir defa rastlarız hayatımızda ama çabuk kaybederiz elimizden uçar giderler hiç tanımadığımız alışkın olmadığı yerlere onları çok ararız keşke bende onun gibi gerçek iyi olabilseydim deriz töbesiz geçen içimizde büyüttüğümüz kötülükler hergün bizi rahatsız eden ...
İyi insanların ölümü bizi çok derinden etkiler en yakınınızın ölümlerinden bile .. Çünkü onun bıraktığı para,kolye,yüzük ve diğer maddi ve manevi şeylerin çok ötesindedir ve o kapının anahtarı yanlızca sizdedir istediğinizde açıp onu tekrar yaşatabilmeniz , tekrar duyabilmeniz için..
Kötülere gelince onlar yaptıklarından ve yaşadıklarından zevk alırlar belki gurur duyarlar ama iyilerin bu hiç solmayan yüzü onları delirtir yeni yıkma aletleri arar bu arayışları ölüm gelinceye kadar devam eder çünkü içindeki kötü ebediyen onu yiyip bitirecektir ölüme yakın töbe etmek aklına geldiğinde ise Firavun gibi artık çok geç kalınmış olacak .
Gerçek iyi olmanız dileğiyle.... *
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.