Gidecekler..
Sonra birden hayatınızın tümünü kapladığını düşündüğünüz insan bir "hiç" için değişiyor sizi her şeye. Önce yanacaksınız kül olmaya yüz tutana kadar. Sonra başka biri çıkıverecek ortaya ve sarsacak sizi. Tutacaksınız elinden ve bitmeden söneceksiniz. Gidenler geri gelmeye çalışacaklar. Çünkü yapamayacaklar sizsiz, boşluğa düşecekler. Önce izin vereceksiniz tekrar girmeleri için hayatınıza. Sonra yine bir bahane bulup pişman edecekler sizi. Suçlu siz olsanız da, olmasanız da ikinciyi kaldırabilecek gücünüz olacak artık. Alıştınız bir kere çünkü. İçinizde hissedeceğiniz şeyin adını koyamayacaksınız. Belki özlem, belki nefret ve yahut başka bir şey. Tanımlamaya çalışmadan özleyeceksiniz bu kez onları... Ama çabalamanın boşa olacağını ilk deneyimlerinizden bildiğiniz için, kılınızı bile kımıldatmayacaksınız geri dönsünler diye. Bırakacaksınız akışına ve bekleyeceksiniz. Tekrar gelirse eğer yine kanacaksınız. Çünkü özlem tüm büyüklüğü ve ağırlığıyla koca bir kaya gibi duracak önünüzde. Aşabilmek için tekrar "tamam" diyeceksiniz, kayanın önünüzde durması zorunuza gidecek çünkü. Gidenler gelirler geri gelmesine de ama eskisi gibi mi olur sanıyorsunuz her şey? Olmuyor ve olmayacak tabi ki. En kötü ihtimalle, olduğuna inandırırsınız kendinizi. Sonra ya her şey düzelecek ya da bir şey olacak ve yine gidecekler. Gidecekler ve bu kez gittiğine üzülmeyeceksiniz. Bir şeyler söylenecek arkanızdan, iftiralar, yalanlar... Bazen gidemeyecekler hayatınızdan. Aynı ortam da bulunmanız, bazı şeyleri paylaşmanız gerekecek. Rahatsız olacaksınız bu durumdan. Dile getiremeyeceksiniz ama anlaşılacak yüzünüzden çoğu zaman. Bazen size "özler gibi", dotluğunuza hasret gibi baktığını, bazende nefret dolu bakışlarını fark edeceksiniz. Önce konduramayacaksınız ama sonra alışacaksınız. Bir zaman sonra sizinde bakışlarınız onlarınkine benzeyecek. Tutamayacaksınız çünkü kendinizi. Beraber güldüğünüz ve aynı şeyleri anladığınız şeyleri başkaları anlamayacak ve siz bir an göz göze gelip tekrar kaçıracaksınız gözlerinizi. Bir şey kopacak içinizden, ama aldırmadan toparlayacaksınız. Adım başı hatıralara bulacak sizi ama endişe etmeyin bunlarda son bulacak bir gün. Hata yapan siz olsanızda dönmeyin gittiğiniz yoldan. Hedefe ulaşınca geride kalanları her zaman umursamayın. Onlar buna değip değmeyeceklerini kendileri belirleyecek. Diyeceğim o ki bazen herkes gidecek. Siz sadece dimdik yürüyün yanınızı dolduracak birileri olacaktır mutlaka...
Aysun ÖZER
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.