- 533 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
FİLİSTİN… KANAYAN YARAM, YÜREK SIZIMSIN
Gün geçmiyor ki İsrail’in saldırısı ile katledilerek şehit düşenlerin acı haberleri gelmesin.
Hem bu öyle bir saldırı ki; masum sivil halkı düpedüz katletme, yok etme saldırısı.
Ve özellikle günahsız çocukların katledilişi.
Bu vahşet saldırılar karşısında sözüm ona İnsan Hakları savunucuları(!) bizce malum olan sebepten dolayı sus pus olmuş sadece seyretmekte.
Peki aynı dini paylaşan Müslüman Milletler ne yapmakta bu insanlık dramı karşısında? Ne yazık ki onlarda hiçbir şey yapmamaktalar bu vahşeti durdurma adına.
Televizyonda gece haberlerini izlerken Flaş TV Haber spikeri bu insanlık ayıbı terörist İsrail saldırılarını verdikten sonra; sözüm ona insanlık havarilerinin(!) bu gidişe “Dur” diyemediklerini, süper güç ABD’nin de yan çizdiğini vurgulayıp, Arap Müslümanlarından da ses çıkmadığını yalnız Türkiyeden bu vahşete kınama sesi ile her zeminde “DUR” çağrısı yapıldığını, bu nedenle “EN DELİKANLI ÜLKE TÜRKİYE” olduğu vurgulandı ve büyük harflerle ekrana yazıldı.
Sabah gazetem Manşet’i elime aldığımda “Ve insanlık öldü…” başlığı altında “ Ey Gazzenin cennet çocukları, Ey Gazzenin minik şehitleri… Dünya bu fotoğraflarına bakar gibi yapacak, bakarken mezarlarınıza bile bombalar yağacak…” yazısı ve şehit çocukların resimlerini görünce “insanlığı ölen” insanlığımdan utandım. Yüreğim sızladı. Boğazım düğümlendi.
Bu duygular içinde Filistinli kardeşlerime ithafen gerçekleri birde ben mısralara aktarayım istedim. Selam “Gazzenin minik şehitleri”ne, selam “Cennet çocukları”na…
YÜREK SIZIMSIN
Filistin… Kanayan yaram, yürek sızımsın,
Filistin… Yadigârımsın, alın yazımsın.
Filistin… Şanlı mazimde altın bir yaprak,
Filistin… Bedeli kanla ödenen toprak.
Hatırlayalım istersen tarihimizi
Gösterelim körlere şanlı mazimizi.
Seni Sultan Abdülhamit’ten istemişler,
“Ağırlığınca altın verelim” demişler.
Ne demiş Sultan Abdülhamit cennet mekân:
“Kanla ödenir ancak kanla kazanılan…”
Arttıkça arttı artık Yahudi’nin kini,
“Kızıl Sultan” dediler satmayınca seni.
Binlerce Yahudi başka ülkeye kaçmış,
Katlederken Alman… Devletim kucak açmış.
Ben dört cephede vurulurken vatan için,
Para biriktirir o, toprak satan için.
Hesapları tuttu, çıktı toprak satanlar,
Sözde aydınlardı(!) bol keseden atanlar.
…
Filistin… Kanayan yaram, yürek sızımsın,
Filistin… Yadigârımsın, alın yazımsın…
HALİL MANUŞ
YORUMLAR
duyarlı kalemden anlamlı ve duygu yüklü bir yazı.
Sözlerden ileri gitmeyen kınamalar lakin habire giden canlar.
Arap halkı Millet olamadığı için bu zulümler başlarına gelmekte.Bölük pörçük birbirine düşman araplar.iş böyle olunca seslerini çıkaramaz oldular.namussuz batı planlarını önceden iyi yapmış.
Şimdi bizlere Ulusal kimliğimizden kopun diyorlar yani eyaletlere geçelim sonunda bizimde olacağımız filistin ve arap alemi gibi olacak.
ne olursa olsun Üniter yapıya ve Millet olma bilicine sahip çıkmak gerek.yoksa bizide un ufak eder bunlar.
Duyarlı kaleminizi tebrik ederim.
Halil Manuş
"ne olursa olsun Üniter yapıya ve Millet olma bilicine sahip çıkmak gerek.yoksa bizide un ufak eder bunlar." temenninize yürekten katılıyorum.
Selam ve saygımla Teşekkürler.