- 668 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
HANGİSİ HAYIRLI
Zaman zaman dilimizin ucuna bir şeyler gelirde söyleyemeyiz bir türlü ..kelimeler boğazımızda düğümlenir .Utanırız insanlığımızdan hayırlısı neyse o olsun diyerek bazen susarız . Hanı suskunluğumuz bilgisizliğimizden değil aslında çok şeyi bilip bu yüzden zamana bıraktığımızdandır.Her ne kadar karsımızdakiler bizlere karşı kışkırtıcı davranışlarda bulunsalar da onlara anladıkları dilden cevap er geç verilir duymak istedikleri lisanla.Buna kimsenin kuşkusu olmasın ..Bu noktada sabretmek gibisi yok Allah’a sığınmak en güzeli o neylerse güzel eyler.Her zaman şunu derim hakkımda kim ne düşünüyorsa Allah mislini versin .Ben herkes için iyilik düşünürüm yaşadığım olumlu ve olumsuzluklara rağmen .
KİMSE ŞANSINI ZORLAMAMALI !
Birselamver25 /İST
YORUMLAR
Kalbi güzel, kendi güzel kızım, senin için kötülük düşünenler dönüp aynaya baksın derdim ama kalplerdeki çirkinlikler yazık ki aynada görülmüyor... Vicdan muhasebesi yapıp kendisini yargılasın...
Sen onlardan sorumlu değilsin ve onları arıtamazsın.
Sen sevdiklerin ve sevenlerin için değerlisin.
Değersiz insanlar için kendini yıpratma.
Bırak kötüler Allah'ından bulsun kızım...
Sabır acı fakat semeresi tatlıdır.
Zillete düşmeden sabretmek Müslümanın vasfıdır.
Sağlıcakla.
Birselamver25
gönlü güzel olan insanların yapması gereken güzel bir davranış.
yapabilenlerden olmak ne güzel.
tebrikler.