- 1458 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
SAVAŞA HAYIR SÖZLERİMDE SİZ İNSAN MISINIZ ? 2 *
DİN , DİL , IRK SEN KÜRTSÜN ! SEN TÜRKSÜN ! SEN KİMSİN ? HEPİMİZ İNSANIZ , BİZLER ZAFER KAZANINCA , İNSANLARI MI ? SEÇTİK ! HEPİMİZ KARDEŞİZ , DEMEDİK Mİ ? BARIŞTA ... VATANIN , TÜM İNSANLARINI , SEVMEDİK Mİ ? ŞİMDİ ! NEDEN ? BU KAVGA BİTSİN Kİ ; MÜSLÜMANLARIN HER BİRİ , BİRBİRİNİ KIRICAK , EN SON DÜNYADA YAŞAYAN TEK TÜRK KALMAYACAK , HABERİNİZ VAR MI ? UYANIN , BU UYKULARDAN UYANIN , GÖRMEYEN GÖZLER , GERÇEKLERİ GÖRÜN !!!
SÖZ: ÖZLEM DEMİRKAYA &*.*&
20 Kasım 2012 Salı 09:44
YORUMLAR
Irkını öne sürerek edebiyat yapanları, insanlık tarihi konusunda araştırmaya davet ediyorum...
Türk nereden başlar, bu gün kendine milliyet atfederek Türk’ e zülmetmeye tevessül edenlerin soy ağacı nereye uzanır,... Ve Türk bin yıllar boyunca tarihin akışında nasıl rol oynamıştır...?
Bu bizim gururumuzu okşayabilir ama atalarla övünmek te bir yere kadar.... Huzur-u Mahşer de övündüğümüz atalarımızın yüzüne bakamamak ta var...Biz ne yapıyoruz, ne yapacağız...önemli olan bu....Bildiğim bir şey var ki; burada ve eminim özel yaşantılarımızda iyi bir şeyler yapıyoruz.....İyi bir şeyler yapan pek çok insan gibi....
SELDA İYİEKMEKÇİ
Yüreğinize kaleminize sonsuz teşekkürlerimle..
ŞİİRİN SİHİRİ
canım kızım hassas yüreğine ve yazan kalemine bereket
çok devasa bir konuya parmak basmışsın umarım bu acı
bir an biter analar evlatsız yavrular babasız kalmaz bundan sonra.selamlar caım.
ŞİİRİN SİHİRİ
özlem hanım sizi anlıyorum ancak şunuda bilmenizi isterimki yeryüzünden türkün yok olması demek dünyanın sonu gelmiş demektir o kadar kolay değildi yok etmek çanakkaleye bir çeviriniz yüzünüzü uyanık olmalı tabiki kutlarım sizi bu hasasiyetinizi sevgi selamlarımla
ŞİİRİN SİHİRİ
Haklısın kızım...
Uyuyor bu millet...
Hadi cahili anlarım da, yüksek öğrenim görmüş sözde aydınların halen bu gerçekleri görememesini bir türlü anlayamıyorum...
Çıkarcılık insanlığın önüne geçmiş...
Yazık ki ne yazık:(
ŞİİRİN SİHİRİ
HİÇ BİR KUVVET BİZİM İNSANLIĞIMI DEĞİŞTİREMEZ... NE OLURSA OLSUN BİZLER FARKLIYIZ.. AYRIM YAPAN KARŞI TARAF... TEŞEKKÜRLER GÜNEŞİM.. LAFIM MECLİSTEN DIŞARI.