hepimiz vatan hainiyiz
HEPİMİZ VATAN HAİNİYİZ
milyonların hep bir ağızdan koro halinde şarkılarını ezbere söyleyeceği bir sanatçıdır müslüm baba.
yalnızların sırdaşı, dostu, arkadaşıdır. müziğiyle, sanatıyla, yanık sesiyle mazlumun, yoksulun, varoşların her şeyini canlandıran bir ses... gariplerin gündemde kalmasını sağlayan bir sanatçı lider. mesajını verdi; ’’hor görülenlerin isyanıdır bu, / yakarsa dünyayı garipler yakar...’’ dedi.
dedim ya; mazlumun, ezilenin sesi oldu; zarfını attı; ’’isyan ede, ede olduk günahkar / mutluluk gariplere uzaktan bakar / tanrım bu dünyayı başka kim yakar / yakarsa dünyayı garipler yakar...’’
gecede milyonlar harcayıp bar bar dolaşan, lüks evlerde oturan, rezidanslarda sürkeyif yaşayan parmak sanatçılarıyla muhatap olmadı... tüm ülkeye sevgiyle baktı. kimseye kin beslemiyor hala müslüm baba.
bu ülkenin temeli olan, yattığınız yataktan, giydiğiniz dona, oturduğunuz lüks evden, çaldığınız piyanoya kadar yapımında çalışıp emeği geçen mazlumların- yoksulların dinlediği müziği hazmedemeyecek kadar mide ağrısı çekiyorsanız ve bu safsatayı çirkef manifestoyu tv programlarında- sanal ağlarda dile getiren birini alkışlıyorsanız ve fazıl saymayı öğrendiğinizi kanıtlıyorsanız sizler de hayırsız evlatlarsınız çünkü; özünüzü, dedelerinizin, analarınızın, babalarınızın dinlediği müziği elinizle itiyorsunuz.
sanat hayatı süresince ülke dışında parmak oynatmış biri bu yaşına kadar neden ülke içinde halk konserleriyle parmak oynatmayı denemedin de şimdi ismini gündemde tutmak için osurup duruyorsun...
müslüm baba toplumun her kesimine ses verdi... inançlara, inançsızlığa her daim saygıyla yaklaştı...
ben de bu yazıyı cahit zarifoğlu mısraları eşliğinde bir müslüm baba şarkısıyla bitiriyorum;
www.youtube.com/watch?v=pFDOsX1-jlI
’’bir diş gibi ayrıldık çenemizden
dil çağı kapandı göz bağı koptu
bir tövbe sancağı açıldı bir zevk süreci değil
çünkü bütün o zamanlar toptan kullanılmış oldu
içinde zalimlerin asılma sahneleri
içinde kan akıtanların kanlarının seli
içinde mahzun edenlerin gözyaşı nehirleri
çünkü tövbe edildi izin verildi besmeleyle başlandı’’
varsın biz vatan haini olalım...
koray demirkılıç
YORUMLAR
Müslüm baba seven lerin gönlünde taht kurmuş gereken saygı ve sevgi çemberinde hak edilen yere gelmiştir..Yüce ALLAH IN izniyle inşallah iyi olacaktır ve dua larımız tekrar ayaga kalkıp .sevenlerine güzel haber vermesi dileklerimizdir.....fakat...yazının başlıgı hiç te hoş degildir...hele ki..kimse VATAN haini degildir.hele ben hiç degilim.....lütfen konu nun başlıgını tekrar düşününüz......böyle cennet gibi bir vatan da yaşayan güzel memleketimin insanlarına bu yazı olmamış........