- 721 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kürt Kardeşim özgür olmak istiyorsa !
Hani birileri özgürlük, bağımsızlık ve refah seviyesi yüksek bir hayat sunma yalanlarıyla yıllardır ülkemizi karartmaya çalışıyor ya.. İşte bunu sorgulamaya çalışacağız bu yazımızda..
Eğer ki Benim KÜRT kardeşimin bir özgürlük mücadelesi olacaksa; o mücadele PKK denen illetten bağızmsız olma mücadelesi olmalıdır.Buna da kendisi karar verecektir.
Gerçekten de öyle değil midir ?
Büyük şehirlerde komşusuyla kötü yapan PKK dır. PKK yüzünden komşusu soğuk bakar benim KÜRT kardeşime.
Din kardeşiyle arasına fitne sokandır PKK
Okuldaki öğretmenini kaçırır,okulunu yakar da benim KÜRT kardeşime olur olan. Okulundan da olur,öğretmeninden de.
Hastanesini yakan da, doktorunu kaçıran da PKK dır. Hastalanır ama ne hastane bulabilir benim KÜRT kardeşim ne hemşire ne de Doktor..
PKK,baraj inşaatını basar. Suya, elektriğe hasret kalır benim KÜRT kardeşim.
Şantiyesini basar, fabrikasını yıkar benim KÜRT kardeşim işsiz kalır.
Çocuğunu dağa kaçırır çocuğuna hasret kalır benim KÜRT kardeşim.
Kepenk kapattırır, kazancından olur benim KÜRT kardeşim.
EVET ! Benim KÜRT kardeşimin bir özgürlük savaşı olmalıdır. Ama bu savaş devletle değil. PKK ile olmalıdır. Örgütten kendini soyutlamalıdır.
Bağımsızlığını örgütün elinden almalıdır.Birlik içerisinde örgüte direniş göstermelidir. Taşları, polise, askere yani devlete değil örgüte atmalıdır.
Unutmamalıdır ki, PKK denen illetin benim KÜRT kardeşime katacağı hiçbir değer yoktur.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.