- 969 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
-iyide ben sıkıldım. -git o zaman. - güzel şaka, hadi ben sana söyleyeceğim ne yapm....
-iyide,ben sıkıldım artık.
-git o zaman.
-güzel şaka, hadi ben sana söyleyeceğim ne yapman gerektiğini merak etme.
-etmiyorum. biliyorum zaten hepsini. hep tekrarlıyorsun.
-biraz abartmadın mı?
-neyi ? yıllardır sen karar verdin, sen seçtin, sen söyledin, sen yaşattın ben sustum.
bari şimdi neden konuşamıyorum ben.sen mi yaşadın sanki hepsini sen yaşattın bana ben taşıdım, kafam taşıdı, göğsüm, gözlerim taşıdı. şimdi yine ve hala aynı şeyi yapıyorsun.
sen sevdirdin onu bana, şimdi yok evet, peki bu neyi değiştirir ? hala seviyorsan. hayır anlamıyorum ben o’da bana yıktı gitti, şimdi sende ayaklarını uzatmış rahatına bakarken bana kaldı tüm sıkıntı. asıl ben gideceğim bir gün bakalım o zaman sen ne yapacaksın ?
-ne dedim ben şimdi ya öylesine söyledim, belki ti ye almak iyi gelirdi sana. bende ne yapacağımı bilmiyorum, bilsem böyle olmazdı. ellerim gözlerim yok, hislerim var benim.
-varda neye yaradı.
-yanılıyorsun,ben fısıldamasam yavaşça sana sen ne severdin onu ve insanları, ne kızar, ne üzülürdün. hissedemezsin bile. üzül diye yapmadım ki ben, sadece onuda yavaş yavaş damarlarında dolandırmaya başlamak istedim, seninde hala nefes aldığını, hala bir kalbin olduğunu, bir adımlık gücün olduğunu, yepyeni bulutların,gökyüzün olduğunu, sen illa ki onu sokmaya çalışıyorsun oraya, halbuki bir baksan etrafına ben yine söylerim yaşatırım sana.
-biliyorum bu gölgenin kalkıp da güneşin doğacağını sonsuzca. solgun suratların tebessüm ağacına dönüşeceğini. ne zaman nasıl bilmiyorum. ama biliyorum. hem sen derdin hep umudunu hiç yitirme diye, sana uyuyorum işte. ayrıca bir kere sen aklımı bilmiyorsun da ondan böyle konuşuyorsun. o kadarına da kafamız çalışıyor herhalde. bu sefer bana bırak, üzülmeyeceğiz çünkü o zaman herkes yanımızda, istediğimiz her şey bizimle olacak. az daha sabret.tamam mııı?
-ööööff iyi be. iyide... hayır kızamıyorum da sana, haklısın. ne diyeyim ki. emin misin peki ?
bu sefer yapar mı ? gerçekten, tamamen. ya ben aslında inanm.....
-sus, yapar, yani inşallah... yapar dimi.
-inşallah.