- 491 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çok olmuş kapını çalmayalı..
Ellerimde bi yanlızlık belirtisi kara,kış gelmiş gibi gönlüme,dilimde bi senfoni mutluluk beni sevmiyor diyor!
Ya öyleyse ;bu hayat bana mutlulugu cok görüyorsa hiç acamıcakmıydı kalbim bahara yüzünü?
Ne baharlar ,ne kadar kışlar gecti bu gönülden ne sevgi baki kaldı ne de üzüntü..!Tek elde kalan koca bi boşluk Yanlızlık
Hep bekledim adım adım geldim sana.Ürkütmeden askımı ,kücük bi kafesten actım sana ellerimi.Neydi seni baykus misali hırcınlaştıran neydi gecelerimi gözyaşlarıma bogmana sebep olan ..
Çokk olmuş kapını çalmayalı gecelerimi gündüzüme harmanlamayalı öyle geceler bekledim ki telefon basında haberini .Ha bugün kırıcak zincirlerini,ha yarın yıkıcak tabularını derken bi baktım düne 2 sene ne cabuk gelmişte gecmeyen gem vurmuş..
Durdurun zamani Ne olur!Ben sana doymadan nasıl akar bu zaman?Ben seni yaşamadan nasıl akar bu AŞK bu kalpten..!İzin veremem dedim dinlemedi kader..Gitme bile diyemeden çekip gitti mısralarımdan esmer gözlü adam...
Durr!Demektense KAL demek isterdim ben sana ,küskün bırakıcagına beni yarına yaşandı ama olmadı dedirtmeni dilerdim rabbimden.OLMADI deyip gecerdim oysa;Fakat böyle ulaşamadıgım bi esaretsin sen gecelerime kabus gibi dogan ,kücük kalbimi ilk adımında kıran vefasız esmer gözlü adamsın sen..!
Bekledim dönersin diye affetmeyi bilirdim keşke gelseydin ..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.