- 1589 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
"bi sus kadın "
Hani erkekler çok konuşuyorsunuz derler,
Biz kadınlara ..
Yada çok dırdır ediyorsunuz ?
"Bİ SUS KADIN"Bİ SUS" dedikleri an,
Ne kadar kızar ,öfkelenir beni hiç dinlemiyorsun serzenişinde bulunuruzya..
Bazen haklılar sanırım.
Tahammül sınırlarını zorluyoruz bazen..
Kadın olma’ma rağmen hemcinslerime sus diyesim olduğu anlar olmuyor değil.
Öyleki bazen tahammül sınırını aşan konuşmalara kulaklarımı tıkamak zorunda kalıyorum.
Mesela bu gün şahit olduğum bir izlenim de,
Akşam saatleri trafiğin en yoğun saatleridir hele halk otobüsünde iseniz başka bir şehire gitmiş kadar yol kathedersiniz.
Ağır tempoyla ilerleyen otobüste ,cam kenarında insanları gözlemler, mağazaların İndirimlerine bakar yada yanınızda’kiyle anlamsız sohbet edersiniz..
Sıkıcı bir zaman diliminde ilerliyor olmanız size "seyretmenin" en doğal halini sunar..
Bakarsınız sadece çevrenize bazen görür bazense bakarda göremezsiniz ..
Ruh halinin getirisi neyse odur o an.
Benim’kide böyle zamanlardan birisiydi belki..
Gözüm sol taraftaki özel aracın içindeki hararetli konuşan kadına ilişti..
Acayip bir heyecan ve öfkeyle bir şeyler anlatıyordu.
Öyleki kendinden geçmiş kimseyi görmez halde ...!!
Sürekli el işaretleriyle konuşuyor ,konuşuyor ve konuşuyordu ...
Adam’sa zavallım öylece dinliyordu direksiyon başında ya çok iyimser birisiydi
yada gerçekten bir olay vardı ortada...
Allah yardımcısı olsun dedim kafamı çevirdim..
Yol ilerledi ve belki yarım saati aşkın bir süre sonra aynı araca rast geldi gözlerim İnanırmısınız bilmem ama..?
Hala kadın susmamış aynı tempoda konuşuyordu...
Bir an o adamın yerinde olmayı istemedim diyebilirim ..
Düşünsenize beyin ne halde.
Ben Yarım saat aralıklarla seyrettiğimi düşünürken,
o adam belkide çok daha fazlasına maruz kalarak dinlemede..
acaba dinliyormuydu gerçekten
(orasıda mechul tabiki )
İlginçti bu kadar performansla nasıl bulunabilirki akıcı bir konuşma ..
Hemde tek kişilik bir dinleyiciye..
Şimdi bütün hemcinslerimin bana kızdığını öfkelendiğini duyar gibiyim,
Sadece onları sağduyuya davet ediyorum diyebilirim..
Ya o hiç susmayan bir erkek olsa ve yol boyunca size konuşsa acaba ne hissederdiniz
Gerçekten can kulağıyla dinlermi ?
Yoksa müziğin sesini ben çok seviyorum bu şarkıyı der yükseltirmiydiniz ?
( burasıda mechul tabiki ).....