- 518 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Müslüman Olduğu halde Yandaş Gazetelerden Almayan İnsan
hangi amaca hizmet ettiği belli olmayan insandır. Çevresinde müslüman olarak bilinip, siyonist emellerini gerçekleştirmek adına, müslüman geçinen insandır.
Nur yüzlü gerçek dindar müslümanlar, güne başlarken yandaş gazeteleri okur ve başka bir gazete okumazlar. Bunun dışında kalanlar muhtemelen müslüman geçinen ve başka bir amaca hizmet eden insanlardır.
YORUMLAR
Fırsat buldukça okuduğum halde diyorum ki yinede ne alaka. Bu gazetelri okumak farz-ı ayn mı, vacip mi, sünnet-i müekked mi, müstehap mı? Her yandaş görünenin ihlaslı bir müslüman olduğunu nasıl test edeceğiz. Öyleleri var ki; abone oluyorsun güya dine hizmet ediyorsun, amma birde bakmışsın sapıtmışlar, işi ticarete dökmüşler, hatta ileri gidip yahudiyle hristiyanla beraber cennet hayaline dalmışlar. Bunlarmı yandaş müslüman gazeteler? Yoksa yıllarca yahudi yalakası harun yahya ya köşe ver enler, sayfa sayfa reklamını yapanlar mı?. Ha siz bunları sindirebilecek kadar geniş bir mezhebe mensub iseniz size tavsiyem odurki durup bir düşünün, biz hangi metodla neye hizmet ediyoruz. Onların hareketlerine göre kendimize bir yol çizecek olursak;
Vakit gazetesi yıllarca Harun Yahya'nın reklamını yaptı. Bu rehber insan gibi bizde cillop gibi bayanlarla oturup kalkalım (nefsimizi nasıl zaptedeceğiz bilemiyom), yahudileri mazlum millet ilan edelim.
Zaman gibi; kâfirle diyaloğa girelim, Tevhidi bölelim. Gidelim dünyanın muhtelif yerlerindeki müslümanlara şarkı türkü öğretelim, birde bunu dini bir vazifeyi yerine getirmiş gibi iftiharla millete takdim edelim. Sanki Kur'an, sanki Sünnet öğretmişler.
Bazı günler biraz davul dümbelek toplayıp, Birkaçta Kasım Paşalı alalım yanımıza Tophane Camii'nde konser verelim. Arada bir kilesede ayine katılalım. Hatta namazı, orucu, zekatı, haccı ifa etmeyelim. Nasıl olsa gayrimüslimler bunları yapmadan cennete gideceklerse biz neden yorulalım ki. Nasıl olsa onlara göre cennet bedava.
Şunu unutmayın ki; dinin içini boşaltmak isteyenler bangır bangır bağırarak yapmazlar bu işi. Sinsi sinsi, toptan değil sırasıyla değiştirirler bazı şeyleri. Ki millet uyanmasın.
Şimdi, sorarım size bunlarmı yanlış, o gazeteleri okumamak mı? Eğerki bir müslüman külliyen onlara teslim olursa, her yaptıklarını onaylarsa Çok kere iman dairesinin dışına çıkarda haberi olmaz. Onları okumadan evvel bize lazım olan ilimdir, ilimdir, ilimdir. Allah korusun yoksaki şeytanın maskarası oluruz.
Yandaş bir gazetenin bir çalışanı olarak diyorum ki, zahiren müslüman olsalarda manen bitikler. Hangisine gidersen git maddi işler hariç yanyana gelmiyorlar. En iyi yaptıkları şeyse doğru yanlış demeden iktidara tabi olmak. Her yaptığı doğru sanki. Halbu ki vazifeleri doğruları teşvik, yanlışları tenkit etmek değilmidir. Eğer onlar çok doğru olsalar iktidar onlara tabi olmak zorunda kalır. Ama nerdee.
Siz siz olun, her sakallıyı dedeniz sanmayın. Zira noel baba da sakallı.
HÜSNÜ ÖNDER tarafından 11/11/2012 12:46:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
HÜSNÜ ÖNDER tarafından 11/11/2012 4:26:14 PM zamanında düzenlenmiştir.