Senin Doğum Günün <3
Yine ben geldim ama bu seferki amacım bundan yıllar yıllar önce bu gün bir şebek doğmuş onun doğum günüsü ya hani kutluyum dedim barii.. Şimdii ömrüm , senin benimle geçen 2. doğum günün ve sen benim 2 yıldır biricik nisamsın.. Sen dostluğa inanmamın sebebisin. Sen benim kardeşim dostum canım ciğerimsin. Bu gün senin doğum günün! Aslında benimde doğum günüm sayılır değil mi ? Sen olmasaydın ben nasılda kurak kalırmışım be nisamm.
Doğum gününde çok kişiden doğumgünü mesajı aldın, ancak şu an okuduğun içlerinde en farklısı çünkü tümüyle sevgiden ve dostluktan oluşmuş birşey bu. Bir dakika için yaşamın ve seni düşünen birinin olduğunun sevincini hisset ve mutlu ol! Şimdi bu mutluluğuna sımsıkı sarıl ve ümidini koskoca bir yıl boyunca hiç yitirme! Sensiz bir hayatta kime gerçekten "dostum" diyebilirdim bilmiyorum.Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin bunu unutma aramıza mesafeler, saatler yollar dahi girse, bir gün beni göremesen de bil ki yanındayım... Senin gibi dosta sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum.Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da senin kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin.
Ve kardeşim iyiki varsın iyiki kardeşim iyiki harşeyimsin Ve iyiki doğdun seni çoookk seviyoruuumm hemide çookk.. <öpücük3
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.