- 1193 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÇAĞRI TV ( REHBER TV )
’İnsanları Allah’a çağıran, iyi iş yapan ve ’ben Müslümanlardanım’ diyenden daha güzel sözlü kim vardır?" (FUSSİLET, 33)
Tarih boyunca, Müslüman insanların maruz kaldığı uygulamalardan biri iftiraya uğramaları, haklarında yalan haber yapılması olmuştur. Geçmiş zamanın hangi dilimine bakılırsa bakılsın,
iftiraya uğrayıp olmadık şeyler söylemişlerdi. Fakat şimdi ise medyada olmadık şeyler söylenen Müminler-Müslümanlar olagelmiştir. Hakk-Batıl mücadelesiyle paralellik arz eden bu husus, bir hakikati de ortaya koymuştur ki; o da bu muamelenin, batıl tarafının en büyük silahı olduğu gerçeğidir.
Gerek TV kanalları gerek radyo ve gazeteler, bir taraftan Müslümanları aşağılayıcı tavırlar takınırken; diğer taraftan ise ellerindeki medya kartını kullanarak toplumu gayrı ahlaki bir yöne doğru sürüklemekteler.
İnsanları zevk ve şehvet bataklığında boğmak isteyenlerin başında Şeytan ve İslam düşmanı insanlar gelmektedir. Gerçekten, Şeytanın insanları Allah’ın yolundan alıkoymak için kullandığı en büyük tuzak; şehvettir.
Özellikle son aylarda, ülkemiz TV kanallarının dizilerinde ‘tecavüz’ sahneleri ön plana çıkarılmakta ve yeni sezonda da müstehcen görüntüler sunularak, insanların bilinçaltıyla oynanmaktadır. Zihinler ve kalpler bulandırılmaya çalışılmaktadır. Bu tür yayınlarla hedeflenen bir amaç da bu sapıklıkların normalleştirilmesi gayretidir. Çekilen okul dizileri sonucunda; gençleri ahlaksızlık batağına çekmekte, okullar da flört yuvası haline getirilirken, öğrencilerin kız kapma yüzünden birbirini bıçakladığı ya da öldürdüğünün örnekleri medyada sık sık yer almaktadır.
Bu tablonun altına, daha birçok çirkin manzaralar ilave etmek mümkündür. Her geçen gün TV kanallarının kıyasıya yarıştığı diziler ile seviyesiz, basit, ahlaksız görüntülerin ve konuşmaların yer aldığı sahnelerin olduğu programlarla reyting patlamaları alınmakta ve Müslüman aile yapısı dejenerasyona uğratılmaktadır.
Yine TV kanallarının güzellik, şarkı, dans yarışmalarına katılmak için binlerce kız, şehirlerin büyük, gösterişli, ihtişamlı Otellerinin önlerinde kuyruklar oluşturmaktadır. Maalesef yetişen gençlik her türlü rezilliği göze alarak yarışmalara katılmak için can atmakta, ortalık, travesti, eşcinsellerden geçilmemektedir. Lüks diskotekler, pavyonlar, barlar tıklım tıklım dolmakta ve burada yaşanan rezillikler magazin programlarıyla, toplumun maneviyat dinamiklerini hüsrana uğramaktadır. Ben şahsen böylesi rezil TV kanallarını izleyenlere şunu hep sormak istiyorum: Bu tür kanallarda merakla baktığın şeyin verdiği mesajdan Allah ve melekleri razı mıdır?
Maalesef, iletişim çağı adı verilen günümüzde, iletişim vasıtalarının büyük bir çoğunluğu, hatta tamamına yakını toplumumuza batılı değerleri yerleştirme gayreti içerisinde olan İslam düşmanı kuruluşların elinde. Özellikle Batı sermayesiyle teşvik edilen özel radyo ve televizyon kanalları inanç ve kültür yapımızı tahrip konusunda adeta birbirleriyle yarışıyorlar. Devlet tekelinde olan iletişim kurumlarının da özel kuruluşlardan geri kalır bir yanı yok.
İnsan, hayatının her safhasında iletişim ile yüz yüzedir. Tarihi olayların temelinde yatan en önemli gerçek, ilahî mesaj ile şeytanî mesajın çarpışmasından ibarettir. Hz. Âdem’den günümüze kadar sürüp gelen bu mücadelede iletişim araçlarının yeri de oldukça önemlidir. Bu gerçek, günümüz için de geçerlidir. İletişimsiz bir toplum, iletişimsiz bir insan düşünmek mümkün değil. Günümüzde iletişim araçlarının toplumu çok derinden etkilediği de herkesçe malûmdur.
Bu gerçeğin farkında olan duyarlı Müslümanlar da bu konuda sessiz kalamazdı, elbette. Bin bir zorluktan sonra Çağrı TV yayın hayatında 1 yılını geride bıraktı. Allah emeği geçenlerden razı olsun, Elhamdülillah artık inancımızı hakkıyla savunacak, ilahî mesajı insanlara aktarma gayreti içerisinde olacak, kültürel değerlerimizi, toplum yapımızı muhafaza etme gayreti içerisine girecek, İslam’ın ve insanlığın sesi Çağrı TV’miz var.
Kısacası insanımıza, inancımıza, hizmet etmek için böylesi bir görselliği, bizlere sunan kardeşleri takdir etmek gerek..
Çağrı TV yayın hayatına daha yeni geçti. Belki şimdilik sınırlı sayıda insanları etkileyecek ama o hakka davet çağrısı ve mesajı tüm ölü bedenlere elbet ulaşacak.Bu çağrı ile, bozulan nesiller ve çağlar inşallah tekrar hayat bulacak..
Çağrı TV insanı Hakka, insanlığa çağıran kanal olarak inşallah mazlum ve mustazaflara hayırlı olsun.
Yeni ve pak olan yayın hayatında değerli Çağrı TV ailesinin tüm mensuplarına muvaffakiyet diliyor, hakkın çağrısının ümmete birlik ve beraberlik getirmesini Allahtan niyaz ediyoruz.
YORUMLAR
Her insanın ezberinde çok sıkı tuttuğu ve her an amel ettiği Kur'an ayetleri olmalı...
"BEN SİZE YETMEZ MİYİM ?" KUR'AN : 39/36
"DE Kİ: ALLAH BANA YETER" KUR'AN 39/38
Yazınızın içeriğine gönülden katılıyorum.Tanıtım yazınızın üslubunu gözden geçirmenizi bekliyorum.
aynstayn47
Selam ve Dua ile...