- 711 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
..BİR TIK/IN UCUN DA ÇİN MALI SANAL AŞKLAR...
BİR TIK IN UCUNDA ÇİN MALI AŞKLAR
sanal alemi kullanmak???
evettttt:))) sanal alemi kullanmak.muhteşem bir söz.nedenimi çünki bizler istediğimiz gibi hakkından gelmekteyiz bu alemin.ev kadınımıyız:)))hemen bir ünvanla atabiliriz kendimizi bu aleme.helede zengin bir sinerji verirsek çevreye ....ooo muhteşe bir şey daha..çiçek ve bal arıları...
evde oturan bir beyefendimiyiz..canımız sıkkın.öğrendik ya bu net i kullanmayı..heme...n hali hazır da yalnızlar kumpanyaları da beklemekte...of ki of....önce selam kelam sonra şikayetler evdekinden ...ve karşılıklı haklı görmeler birbirlerini...
<<<sanki kendileride şikayet edilen takımdan değiller gibi:))>>
...veeeee aşık olmalar anında..ne muhteşem büyük bir aşk...klavyenin ucunda ve zararsız:)))..atın atabildiğiniz kadar..mesleklerinizi,yaşlarınızı v.s....v.s....bu liste uzun atmakta kişilere özel ..dinlediğim hi,kayelerden bir roman çıkar velhasıl.
....veeee başlayan buluşmalar şehirler arası bile wallahhh:)))
ya da uzak mesafeler yazık görmek gerek sevgiliyi..canım ya aşk :)denen bir mevzuat var burda...ya hemen tanışmanın akabinde alınan msn ler ..teller....offf ki...offfff...
yaman bir aşk tüter parmak ucu maniplelerden....ve bedenseel ihtiyaçlar başlar aman da aman ne büyük özlemdir aralarında ki..ne büyük aşktır anlatıla anlatıla bitirilemez....cam larda başlar oynaşmalar....ne yatkındır benim milletim medeniyetin en uç noktalarını yaşamaya.....
.....aaaaaaaa...işin önemli noktasını unuttum....aynı anda kadını ,erkeği aynı sözleri en az onkişiye daha söylemektedir....birinden biri tutacaktır bu göle çalınan mayanın çünki.....
evlilerin bekar olduğu..60 lıkların 40 lık olduğu 30 lukların 40-50 lik olduğu bu ortam da...ne acıdır ki kalpler kanlı bir şekilde şehir mazğallarında kanamaktadır...
aşk bumudur,sevgi bu mudur insan olmak bumudur....
..bazı kimliklerimiz tanınmış ve sosyal hayatta bilenelerdir..onlara düşen görevse düzgünlüğü yansıtmaktır..tabi ki insanız sevgiye aşk/a cinselliğe gereksinimimiz var.ne yazık ki artık tüm bunlar burdan sanaldan karşılanmakta...
..hep demişimdir...<<BİR TIK IN UCUNDA ÇİN MALI AŞKLAR>>>ömrü olğunlaşmaya bile yetmeyen....
NOT:GERÇEK ANLAMDA SANAL ORTAMI KULLANAN KİMLİKLER BU SÖYLEMLERİMİN DIŞINDADIR.....
............................................................EMA......................
YORUMLAR
Günümüz sanal alemindeki yüzde yüz gerçeklerini yazmışsınız, hemde objektif bir biçimde kutluyorum saygıdeğer dostum.Saygılarımla.